וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב ינותח פעם נוספת: "כנראה שלא סיימתי את השיעור שלי"

שוער העבר חשף באינסטגרם כי ייכנס לניתוח להוצאת שאר הגידול: "במשך שנה אני מתהלך בידיעה שאני צריך לעשות הקרנות והקדוש ברוך הוא עוצר אותי. עכשיו אין מנוס"

דריבל, 1.8/עריכה: זיו שטיינר

כשנה וחצי אחרי שחשף שוער העבר גיא חיימוב שהוא עבר ניתוח להסרת גידול שאובחן בזכות MRI שעשה עקב פציעה בגב כשהיה במכבי חיפה, הערב (שלישי) הוא עידכן כי מחר ייכנס לניתוח נוסף במטרה להוציא את שאר הגידול שנותר.

בפוסט של השוער לעוקביו ברשת האינסטגרם, כתב: "לא יודע כלום. כל החיים אנחנו חושבים שאנחנו אחראים לעתידינו ומתכננים תוכניות וחושבים שזה תלוי אך ורק בנו. בחור מאמין כמוני אומר לעצמו 'אני עושה השתדלות', אבל בפנים בתור בנאדם פרפקציוניסט ובחור שאוהב שהכל מתוקתק ומסודר מראש זה קצת מתעתע.

גיא חיימוב. דני מרון, דני מרון
רק בריאות ובהצלחה! גיא חיימוב/דני מרון, דני מרון

"אתחיל מהסוף", המשיך שוער העבר, "אחרי שנה וחמישה חודשים מהניתוח הראשון שעברתי הוחלט לבצע ניתוח נוסף בניסיון להוציא את שאר הגידול...במשך שנה אני מתהלך בידיעה שאני צריך לעשות הקרנות והקדוש ברוך הוא עוצר אותי פעם אחר פעם מהמהלך הזה ומפנה אותי לדרכים אחרות, ואחרי שהצלחתי לעצור באופן חלקי את הגדילה על ידי תזונה ששיניתי ואורח חיים שהשתנה מקצה לקצה, אני מבין שאין מנוס מלהיכנס שוב למקום שהזיכרון שלי ממנו הוא מהפחות טובים בחיי.

"ולמה החלטתי שאני משתף אחרי תקופה ארוכה שבה כמעט בקושי נכנסתי וחייתי את הרשתות?

א. כנראה שלא סיימתי את השיעור שלי ואני עדיין צריך לעשות תיקון מהעבר.
ב. לשחרר שליטה ולסמוך באמונה שלמה על השם שהכל מדויק ונכון לי גם אם זה לא נראה ככה כרגע..
ג. השתדלות, שאיפות, חלומות ועשייה זה מצוין, אבל בסוף כמה שנתכנן ונרצה להיות אחראים ונתונים להחלטתנו ולרצוננו, יש בורא לעולם שמתכנן בשבילך את הכי טוב שיש גם אם אנחנו לא רואים זאת עכשיו.
ד. אם אעזור בפוסט הזה לאדם אחד אז זה שווה הכל.

תודה על הכל תמיד! תאחלו לי בהצלחה", סיכם חיימוב. רק בריאות ובהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully