וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה: "כואב לי על הפציעות", מתן חוזז: "הגעתי לפה בגלל זיו"

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 22:17

דהן עם חשש לשבר ביד, מאמן הפועל ירושלים אחרי ה-1:5 על הפועל פתח תקוה בגביע הטוטו: "התוצאות לא רלוונטיות, אלו משחקי אימון". טסלפפה: "לא היינו מספיק טובים"

תקציר: הפועל פתח תקוה - הפועל ירושלים 5:1/ספורט1

הפועל ירושלים יכולה להיות מרוצה אחרי שני משחקים בגביע הטוטו. במחזור הראשון היא אמנם חילצה נקודה עם שער בתוספת הזמן נגד הפועל תל אביב, אבל הערב (שלישי) מחצה 1:5 את העולה החדשה הפועל פתח תקוה והפכה לקבוצה הראשונה שמנצחת בבית ב' לאחר שני מחזורים.

עם זאת, עידן דהן שכבש גם הערב ולזכותו שני שערים בשני משחקים, נפצע בידו, נחבש באמצעות סד ובמועדון חוששים שסובל משבר שישבית אותו תקופה ממושכת. בסיום אמר על כך המאמן זיו אריה: "הפציעות של גרצ'קין במשחק הקודם ודהן מאוד כואבות לי ומדאיגות. זה כמו משחק אימון ואני לא מתייחס ליכולת או לתוצאה, המטרה היא פתיחת הליגה ב-26 באוגוסט והתוצאות לא רלוונטיות. שום דבר ממה שקורה עכשיו לא קשור למה שיקרה בליגה. חיזוק הסגל? אנחנו עוד צריכים שחקן כנף עם רגל ימין".

מתן חוזז, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הגיע לבירה בזכות זיו אריה. מתן חוזז/ברני ארדוב

שחקן נוסף שכבש הערב היה מתן חוזז, שהבקיע שער בכורה יפהפה במדי הפועל ירושלים בהופעת הבכורה שלו אחרי שהושאל ממכבי תל אביב. בסיום סיפר חוזז: "זה היה רגע מאושר ואני שמח שיכולתי לשמח את האוהדים, המשפחה והמועדון. סיפור ארוך מה שקרה עם מכבי תל אביב, אבל הדברים התגלגלו לכך שאני פה ואני שמח להיות פה".

חוזז גם נשאל על מאמנו החדש זיו אריה, אותו הוא מכיר מגיל צעיר מימיהם המשותפים במכבי תל אביב: "אני מכיר אותו מגיל 15 בערך, היינו ביחד בנערים ובנוער במכבי והוא לימד אותי הכי הרבה כדורגל. גם עכשיו החלטתי להגיע לפה בגללו ואני בטוח שנעשה ביחד עונה יותר טובה קודמת ודברים יפים. אני מאוד מופתע לטובה מהמועדון ומהשחקנים - זיו גאון כדורגל שכבר משעה חמש בבוקר צופה בהרצאות של פפ ומאמנים מהטופ העולמי, ואני חושב שעם ההדרכה והגישה הנכונה נוכל לעשות דברים יפים מאוד. הציפיות והשאיפות גבוהות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עופר טסלפפה, מאמן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
"ספגנו שערים קלים שלא מתאימים לרמה". טסלפפה/ברני ארדוב

מן העבר השני, העולה החדשה הפועל פתח תקוה עוד לקחה נקודה ראשונה בגביע הטוטו במחזור הפתיחה בו פגשה את יריבתה העירונית, מכבי פתח תקוה שעלתה איתה מהלאומית, אבל היום כבר הובסה בביתה. המאמן עופר טסלפפה, על אף שלרשותו סגל חסר במיוחד מכיוון שהקבוצה לא עברה בבקרה, לא תירץ כלל: "זה אף פעם לא נעים לספוג חמישייה, אבל אנחנו נמצאים בסיטואציה שעלינו לדעת להסתדר איתה. נצטרך לנתח את המשחק כי היו הרבה דברים וספגנו שערים קלים שלא מתאימים לרמה. דווקא את החצי השני התחלנו טוב, אבל היינו מאוד עייפים ונצטרך לדעת להתאושש".

טסלפפה גם נשאל מתי לרשותו יעמוד סגל מלא: "זו שאלה שלא צריך להפנות אליי. זה הסגל שעומד לרשותי והיום לא היינו מספיק טובים. נצטרך להתאושש עד הפועל תל אביב בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully