וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם התלהב מגיא דזנט: "אולי לא נצטרך עוד מגן ימני"

הכישרון בן ה-18 הרשים ב-1:1 של מכבי פתח תקוה באשדוד וזכה למחמאות ממאמנו. אלי לוי: "מחפש שחקני הכרעה". טמם: "עבדתי קשה כדי לחתום באשדוד"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

מ.ס. אשדוד ומכבי פתח תקוה נפרדו הערב (שלישי) ב-1:1 בגביע הטוטו. עבור המארחת היה זה משחק רשמי ראשון העונה והיא הוליכה משער מעמדת נבדל של אילי טמם, שחתם רשמית ממש לפני הפתיחה, אבל פנדל של מוחמד הינדי בדקה ה-84 קבע חלוקת נקודות נוספת במסגרת בית ב'.

"נבדל? אותי זה לא מעניין, זה מה שהקוון החליט", אמר אילי טמם על השער שלו. "אני שמח מאוד, עבדתי קשה הקיץ כדי לחתום באשדוד והצלחתי. זו רק תחילת הדרך. בעונה שעברה השתפשפתי בלאומית ורציתי לעשות קפיצת מדרגה לליגת העל. אני יודע שאני יכול לשחק ברמות האלה. הצוות נתן לי ביטחון גדול לפני המשחק וזה גם משהו שאני עובד עליו במשך השנים".

אלי לוי, מאמן מ.ס. אשדוד: "יש קצת תחושת החמצה, אני חושב שהיינו שווים קצת יותר מהתיקו הזה. גאה בשחקנים על מה שנתנו פה. ראיתי קבוצה אגרסיבית שרוצה יותר, נהניתי, וחבל שלא ניצחנו. כל השחקנים פה מבחירה שלי, כל מי ששיחק עשה את זה טוב. אנחנו מחפשים שחקנים שיעשו את ההבדל, שחקני קלאץ' בחלק הקדמי, אבל צריכים גם בעמדות אחרות. אם נוכל לצרף שחקנים טובים, זה מה שנעשה".

בני לם מאמן מכבי פתח תקוה. לירון מולדובן
מרוצה מהצעירים. בני לם/לירון מולדובן

בני לם, מאמן מכבי פתח תקוה: "אני אופטימי, בטח לעומת המשחק הראשון. היום הנענו את הכדור והחמצנו במחצית הראשונה, מה שלא קרה בדרבי. במחצית השנייה היו כמה צעירים שהרשימו מאוד, המגן הימני דזנט היה מצוין. אולי לא נצטרך עוד מגן כי הוא באמת היה טוב, אבל אנחנו נביא עוד שחקנים. גביע הטוטו מבחינתי הוא הכנה לליגה. המטרה היא להגיע מוכנים למחזור הראשון, לכן נתתי מנוחה לכמה שחקנים. זו תקופה מסוכנת של עומס ואימונים קשים. חשוב שנגיע בריאים למשחק הראשון בליגה. פוקס עשה משחק מצוין, אהבתי מאוד לראות את טפר. טוקלומטי אני צריך להבין אם מתאים לו יותר להיות על הקו או חלוץ".

מוחמד הינדי, כובש השוויון: "ניסינו, הרבה צעירים שיחקו. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק, עשינו לחץ, אפילו השער שספגנו היה מאופסייד. אני מקווה שבמשחק הבא ננצח. בדרבי היה משחק טוב ואגרסיבי, עשינו עבודה טובה. היום חלק מהבכירים נחו, אבל הצעירים הראו את היכולות שלהם. היה חסר טיפה כדי שננצח. עכשיו יש לנו מנוחה עד יום שלישי, זה כבר טוב. אנחנו יכולים להכין את עצמנו לאט לאט ולבוא מוכנים למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully