וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואמי פפרה חזר להתרשמות נוספת בהפועל חדרה וישחק בגביע הטוטו

החלוץ שהיה עם הקבוצה במחנה האימונים בבולגריה והחליט שלא לחתום, הגיע ארצה וצפוי ליטול חלק במשחק נגד הפועל חיפה (רביעי, 19:45, ספורט3). גם מבאה ייבחן, זלקה יחליף את עדי

תקציר גביע הטוטו: מכבי נתניה - הפועל חדרה 1:3/ספורט1

הפועל חדרה החלה את שלב הבתים בגביע הטוטו בהפסד 3:1 למכבי נתניה, אבל מקווה לשפר את מאזנה במשחק הבית הראשון שלה מחר מול הפועל חיפה (רביעי, 19:45, ספורט3).

בשל הסגל הקצר, צפוי המאמן ניסו אביטן לפתוח עם הרכב כמעט זהה ל-11 שפתחו נגד נתניה, למעט תמיר עדי שסובל מפציעה בברכו וייעדר מספר שבועות וככל הנראה ללא דור ג'אן שנמצא בספק למשחק. בצוות המקצועי עדיין לא גיבשו דעה סופית על המגן קויה מבאה מחוף השנהב, והוא ימשיך להיבחן גם מחר. מנשה זלקה צפוי לעלות בקישור.

קויה מבאה מגן הפועל חדרה מול פלאמן גלאבוב בלם מכבי נתניה. ברני ארדוב
הזדמנות נוספת להרשים. מבאה/ברני ארדוב

מי שחזר לאימוני הקבוצה הוא החלוץ קוואמי פפרה, שנבחן בחדרה במהלך מחנה האימונים בבולגריה, אך החליט בסופו של דבר לא לחתום על החוזה שהוצע לו וכבר שוחרר מהקבוצה. כעת נוצר קשר מחודש בין חדרה והחלוץ והוא יקבל הזדמנות נוספת מחר נגד הפועל חיפה, ייתכן שאף יפתח בהרכב.

בתוך כך, הבלם סולימאן קוליבאלי מחוף השנהב שסיכם את תנאיו בקבוצה, צפוי לנחות הלילה בישראל ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי יחתום ויצטרף לאימונים עוד השבוע.

הרכב משוער: אוהד לויטה, דיא לבאבידי, עידו לוי, פיליפ איפולה, קויה מבאה, מנשה זלקה, תמיר גלזר, עילאי טרוסט, סמי בוראר, ניב גוטליב, קוואמי פפרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully