וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציבה של מכבי בני ריינה קיבל את אישור בקרת התקציבים

הקבוצה תוכל להופיע עם השחקנים החדשים למשחק הראשון שלה בגביע הטוטו מול מכבי נתניה (ד', 20:00). מימר: "נמצאים במקום טוב מאוד בשביל השלב הזה של העונה"

תקציר גביע הטוטו: מכבי נתניה - הפועל חדרה 1:3/ספורט1

תקציבה של מכבי בני ריינה אושר היום (שלישי) ברשות לבקרת התקציבים, יממה לפני משחקה הרשמי הראשון של הקבוצה, שתארח מחר ב-20:00 את מכבי נתניה במסגרת שלב הבתים בגביע הטוטו. ריינה נתקלה במהלך הקיץ האחרון בקשיים רבים, אותם הערים בעיקר רשם העמותות, שאף ניסה להביא לפירוק הקבוצה, אולם בית המשפט פסק לפני כ-10 ימים ניצחון לבני ריינה ודחה את הבקשה לפירוק.

היום כאמור ולאחר מאמצים רבים של הבעלים סעיד בסול, אושר תקציבה של הקבוצה ומרבית שחקני הרכש יוכלו לעמוד לרשותו של המאמן שרון מימר במשחק מול נתניה.

שרון מימר, מאמן מכבי בני ריינה. קובי אליהו
מרוצה מההכנה, יחלק את הדקות. שרון מימר/קובי אליהו

"אנחנו נרגשים מאוד להתחיל עונה חדשה עם ריינה, להמשיך את המסע שעשינו בעונה שעברה", אמר המאמן מימר לקראת משחק הבכורה. "ריינה עשתה השנה שינויים רבים בסגל, שחררנו 14 שחקנים וכרגע הבאנו תשעה שחקנים חדשים. אנחנו עדין בשלבי בנייה של הסגל, עשינו הכנה טובה ואני מאוד מרוצה מהחיבור של השחקנים החדשים, לדרך שהתחלנו בעונה שעברה. אנחנו לוקחים את גביע הטוטו ברצינות, זה עוד משחקי הכנה לליגה ונשתדל להתקדם כפי שעשינו עד עכשיו, כדי להגיע לליגה מוכנים".

מימר המשיך: "אנחנו רוצים לנצח כל משחק, אבל אין ספק שזה לא רק המשחק מחר, יש לנו ארבעה משחקים בפחות משבועיים. זה לא משהו נכון והגיוני לשלב הזה של העונה ומסכן את השחקנים בפציעות. יש לנו סגל טוב, נחלק את הדקות וננסה לעבור את ארבעת המשחקים ללא פציעות. ההכנה בטרום עונה, כולל מחנה האימון, הייתה מצוינת וצריך לתת הרבה קרדיט לצוות שלי, לטארק מאמן הכושר, ליגאל עוזר המאמן ורמי מאמן השוערים וירדן האנליסט שעושים עבודה טובה. אני חושב שבשביל השלב הזה אנחנו במקום טוב מאוד, בשביל קבוצה שהיא די חדשה".

עוד בוואלה!

מי בא ומי עזב? כל השינויים בסגלי קבוצות ליגת העל

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: גרין

המחזור הבא בבית א' של גביע הטוטו

שבת, 19:00: הפועל חיפה - מכבי בני ריינה (ספורט1)

ראשון, 20:00: בני סכנין - הפועל חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully