וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפרוש בלי גביע עולמי: מרתה וברזיל הודחו בשלב הבתים

הסלסאו שהיו זקוקות לניצחון נפרדו ב-0:0 מול ג'מייקה, הכוכבת בת ה-37 סיימה בטעם מר את המונדיאל האחרון שלה. דרום אפריקה הדיחה את איטליה בתוספת הזמן

תקציר מונדיאל נשים: נבחרת ג'מייקה - נבחרת ברזיל 0:0/ספורט1

משחקי המחזור השלישי והאחרון בשלב הבתים של מונדיאל הנשים נמשך היום (רביעי) כשאחת מהכוכבות הגדולות בתולדות הענף - מרתה, הודחה יחד עם ברזיל וסיימה בטעם מר את הגביע העולמי האחרון בקריירה שלה. דרום אפריקה הדיחה את איטליה בזכות שער דרמטי בתוספת הזמן, בעוד שבדיה, צרפת וג'מייקה המשיכו גם הן לשמינית הגמר.

מרתה, שחקנית נבחרת ברזיל. רויטרס
פרידה עצובה. מרתה/רויטרס

צפו בתקציר ניצחונה של צרפת על פנמה

תקציר מונדיאל נשים: נבחרת פנמה - נבחרת צרפת 6:3/ספורט1

בית ו'

ג'מייקה - ברזיל 0:0

אכזבה עצומה לברזיל ולמרתה בת ה-37, שנפרדה בשלב מוקדם מאוד מהמונדיאל האחרון שלה ותסיים את הקריירה בלי זכייה בגביע העולמי. הדרום אמריקאיות היו תלויות בעצמן והיו מעפילות עם ניצחון, אך עם חלוקת הנקודות השלימה ג'מייקה הפתעה גדולה אחרי שסיימה את שלב הבתים בהפרש שערים של 0:1.


פנמה - צרפת 6:3

משחק רב שערים, שבסיומו צרפת מעפילה מראשות הבית ופנמה חוזרת הביתה עם אפס נקודות. האירופאיות ידעו שנקודה תספיק להן כדי לעלות, אך כבר בדקה השנייה נקלעה לפיגור מבעיטה חופשית מרשימה של מרתה קוקס. המהפך לא איחר להגיע, ומאל לקראר (21), קאדידאטו דיאני (28 ו-37 בפנדל) ולאה לה גארק (45+5) קבעו 1:4 כבר במחצית. דיאני השלימה שלושער בדקה ה-52, פנמה השיגה שני שערי ניחומים מפנדל של יומירה פינזון (64) ונגיחה של לינת סדנו (87) והמילה האחרונה הייתה של ויקי בצ'ו שקבעה 3:6 (90+10).

שחקניות נבחרת דרום אפריקה נשים. Lars Baron, GettyImages
דרמה בתוספת הזמן. דרום אפריקה חוגגת/GettyImages, Lars Baron

צפו בתקציר ניצחונה של דרום אפריקה על איטליה

תקציר מונדיאל נשים: נבחרת דרום אפריקה - נבחרת איטליה 2:3/ספורט1

בית ז'

דרום אפריקה - איטליה 2:3

בסיומה של דרמת ענק שנמשכה עד לדקות הסיום, אלופת אפריקה יצאה עם ידה על העליונה מהקרב המשולש ועלתה לשלב הנוקאאוט לראשונה בתולדותיה. הצהובות ידעו שהן חייבות ניצחון כדי לשמור על סיכוי להעפיל, אך הסתבכו ונקלעו לפיגור משער של אריאנה קארוסו אחרי 11 דקות. בנדטה אורסי החזירה אותן עם שער עצמי אומלל בדקה ה-32, והמהפך הושלם בדקה ה-67 משער של הילדה מגאיה. קארוסו איזנה והשלימה צמד עם פנדל בדקה ה-74, ובאותו פרק זמן הציבה את איטליה במקום השני בבית. עם זאת, המילה האחרונה הייתה של תמבי קגטלאנה, שבדקה ה-92 נעצה את שער הניצחון ושלחה את דרום אפריקה להופעה היסטורית בנוקאאוט.

ארגנטינה - שבדיה 2:0

מה שהולך לנבחרת הגברים, הולך פחות לנבחרת הנשים. חצי שנה אחרי הזכייה במונדיאל הגברים בקטאר, נבחרת הנשים של ארגנטינה הודחה בשלב הבתים ובקול ענות חלושה עם נקודה אחת בלבד במאזנה. שבדיה המשיכה להרשים, וסיימה את שלב הבתים במאזן מושלם והפרש שערים 1:9. רבקה בלומקוויסט כבשה (66) ואלין רובנסון חתמה עם פנדל (90), וכעת לשבדיות מצפה מפגש ענק בשמינית הגמר מול האלופה ארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully