וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני שערים בשתי דקות: מהפך מאוחר סידר לאינטר 1:2 על פ.ס.ז'

ויטיניה הבקיע שער נהדר (63), אך פראטזי בישל לאספוזיטו (81) וסנסי את המהפך (83). הפריזאים עוזבים את יפן ללא ניצחון בשלושה משחקים

תקציר: פריז סן ז'רמן - אינטר 2:1/ספורט1

אינטר ופריז סן ז'רמן הגיעו היום (שלישי) למשחק ההכנה השלישי והאחרון שלהן ביפן עם מטרה אחת - לרשום ניצחון ראשון במזרח הרחוק. אלופת צרפת כבר ראתה את עצמה עומדת ביעד, אך מהפך בזק מאוחר של הנראזורי סידר לסגנית אלופת אירופה 1:2.

בהיעדר קיליאן אמבפה שנשאר בצרפת וניימאר, שעדיין לא שב לכשירות מלאה וצופה בחבריו מהספסל, מי שרשם רגע של קסם עבור הפריזאים היה ויטיניה. 63 דקות המתינו האוהדים היפנים לשער ראשון בהתמודדות, והפורטוגלי הוכיח שהיה שווה לחכות. הקשר שיגר טיל נהדר מחוץ לרחבה, שלא הותיר סיכוי לשוער הצעיר פיליפ סטנקוביץ'.

סימונה אינזאגי לא אמר נואש, ובדקה ה-77 העלה מהספסל את השניים שבדיעבד עשו עבור קבוצתו את ההבדל - סבסטיאנו אספוזיטו וסטפנו סנסי. בדקה ה-81 מחליף אחר, דוידה פראטזי, דהר לכיוון הרחבה והשאיר לאספוזיטו שהכניע את ג'אנלואיג'י דונארומה.

כעבור שתי דקות, בהתקפה שהחלה מהשוער סטנקוביץ', פראטזי הכפיל את מספר הבישולים שלו כשסידר לסנסי את ה-1:2. עובר סנסי מדובר בחזרה מוצלחת, אחרי שבשנה וחצי האחרונות בילה בהשאלות בסמפדוריה ומונצה.

שחקני אינטר חוגגים. רויטרס
מהפך בזק. שחקני אינטר/רויטרס
ויטיניה, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
שער נהדר שלו לא הספיק. ויטיניה/רויטרס
ניימאר, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
עדיין לא כשיר. ניימאר/רויטרס

לפ.ס.ז' נותר עוד משחק הכנה אחד, כשתתארח בדרום קוריאה אצל ג'ונבוק המקומית. אינטר תשוב לאירופה ותחתום את ההכנה לעונה במפגש מול רד בול זלצבורג ואוסקר גלוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully