וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי משחק הפרישה של גודין: אוהדי ולס איימו לירות בשחקנים

האורוגוואי תלה את הנעליים בתום ההפסד להורקאן. על רקע העונה הקטסטרופלית, אוהדים תקפו את השחקנים: "פחדנו לנסוע הביתה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.7/ספורט1

משחק הפרישה של דייגו גודין הפך מחגיגה פוטנציאלית לסצנה אלימה שמערבת איומים בנשק חם. האורוגוואי בן ה-37 שיחק הלילה (בין שני לשלישי) 90 דקות וענד את סרט הקפטן של ולס סארספילד במה שהיה המשחק האחרון בקריירה המפוארת שלו, אבל הקבוצה הפסידה 1:0 להורקאן בחוץ והאוהדים רתחו.

אחרי ההתמודדות במחזור ה-27 בליגה הארגנטינאית, שחקני ולס חזרו לאצטדיון הביתי של הקבוצה ומשם התכוונו להמשיך הביתה. החלוץ בן ה-17, ג'אנלוקה פרסטיאני סיפר: "הגענו לאצטדיון כדי לקחת את הרכבים הפרטיים ולנסוע הביתה. היה חושך ופתאום הגיעו אוהדים ב-5-6 מכוניות ותקפו אותנו. אני חטפתי שתי חבטות ומשכו אותי בז'קט. חלק מהשחקנים פחדו לנסוע הביתה מחשש שיעקבו אחריהם לשם. אותם אוהדים אפילו אמרו ללאונרדו חארה: 'תצא מהרכב שלך או שנירה לך ברגליים'".

חארה עצמו סיפר: "הם חסמו אותי עם הרכב שלהם ואיימו שאצא מהרכב שלי או שיירו בי".

הנהלת ולס מיהרה לגנות את האירועים והצהירה שהשחקנים שאוימו יגישו תלונה במשטרה. המאמן סבסטיאן מנדס הודיע להנהלה שהשחקנים לא יגיעו יותר למתקן האימונים עד שתוצב אבטחה ראויה.

ולס ניצחה העונה 5 משחקים בלבד ב-27 מחזורים והיא מדורגת במקום ה-25 מתוך 28.

דייגו גודין במשחק הפרישה שלו במדי ולס סארספילד. Rodrigo Valle, GettyImages
פרידה צורמת. גודין/GettyImages, Rodrigo Valle

גודין סיים קריירה מפוארת כשיאן ההופעות הנוכחי של נבחרת אורוגוואי עם 161 משחקים במדים הלאומיים וזכייה בקופה אמריקה ב-2011. הוא שיחק באירופה בוויאריאל, אתלטיקו מדריד, אינטר וקליארי ונחשב בעבר לאחד הבלמים הטובים בעולם.

עם אתלטיקו, שבה שיחק 9 שנים, הוא זכה באליפות, גביע, סופרקופה ספרדי, שני גביעי הליגה האירופית ושלושה סופר קאפ אירופיים. בנוסף הגיע עם הקולצ'ונרוס לשני גמרים של ליגת האלופות בהם הקבוצה הפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully