וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולה ליגה: אלי לוי פותח לראשונה עונה בליגת העל כמאמן ראשי באשדוד

1.8.2023 / 12:00

בלי צבטקוביץ', ג'רפי וסבג, אבל עם הרוש, אזולאי וסקוטי ראשון בארץ, לוי יפתח הערב (19:45) לראשונה עונה כמאמן ראשי בליגת העל. האתגר אחרי בן שמעון והאמונה של ג'קי בן זקן באיש שהביא לו אליפות היסטורית בנוער

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.7/ספורט1

אחרי לא מעט שנים כעוזר מאמן, ואחרי שהוביל את מ.ס. אשדוד לאליפות נוער היסטורית, יחל הערב (שלישי, 19:45) אלי לוי את דרכו בליגת העל כמאמן ראשי. בעבר כבר שימש לוי כמאמן זמני במועדון, אבל הפעם הוא פותח לראשונה עונה כמאמן בוגרים בליגת העל והאיש החזק במועדון ג'קי בן זקן מאמין בו וביכולותיו.

עבור לוי זו תהיה קפיצה מאתגרת למים של ליגת העל. אחרי עידן רן בן שמעון, שהוביל את אשדוד פעמיים לפלייאוף העליון ואפילו למוקדמות הקונפרנס ליג לפני שנתיים, הקבוצה עברה הקיץ מתיחת פנים לא פשוטה. ננאד צבטקוביץ' שהיה ציר מרכזי במרכז ההגנה נמכר לראפיד וינה והותיר חלל שאותו אמור למלא קלארק רוברטסון, הזר הסקוטי הראשון בישראל.

את השער עזב יואב ג'רפי אחרי שנים במועדון ואל המשבצת שלו הונחת אריאל הרוש אחרי תקופה די ארוכה שהתייבש על הספסל בהפועל באר שבע. הרוש מלא באמביציה לשחק ולהיות דומיננטי ואם לא יפול לפציעות טורדניות, הוא אמור לתת הרבה שקט מהעמדה שלו.

אריאל הרוש שוער מ.ס. אשדוד. אבי רוקח
אשדוד מתחדשת. אריאל הרוש/אבי רוקח

את אשדוד עזב גם נאור סבג שהיה מהשחקנים היציבים של הקבוצה בקישור, אבל יש הרבה ציפייה ממרטין אנדזי שלקח עם אלי לוי אליפות בנוער ויצא לעונת התחשלות בבוגרים בליגת הלאומית. אנדזי חוזר להרכב של מ.ס. אשדוד בליגת העל ובמועדון מאמינים שיקבלו ממנו תרומה גדולה מאוד.

עוד בקישור, תקבל אשדוד מחדש את שלומי אזולאי שעשה תקופה יפה במועדון ויצא להפועל תל אביב במדיה לא ממש נהנה מכדורגל. אזולאי עושה רושם טוב מאוד בהכנה ובמועדון מאמינים שהוא יעשה עונה טובה.

בהתקפה ממשיכים בשלב זה הזרים זקאריה מוגיס ואבנעזר ממאטה. מוגיס זוכה להתעניינות מחו"ל אבל ההצעות עליו אינן גבוהות. כרטיסו של ממאטה נקנה הקיץ על ידי אשדוד והוא אמור להישאר.

הערב בגביע הטוטו זה יהיה כאמור משחקו הראשון של אלי לוי כמאמן שפותח עונה בליגת העל. הוא יהיה חייב לאלתר בהגנה מאחר שאל טימותי אוואני וקלארק רוברטסון הפצועים, הצטרף אתמול גם המגן השמאלי דויד קופרמן שהודיע באימון כי הוא סובל ממתיחה במפשעה. מי שעשוי למלא את מקומו כמגן שמאלי הוא דווקא שחקן הכנף השמאלי סתיו טוריאל. גם איליי טמם שחתם בקבוצה כקשר יכול לשחק בעת הצורך כמגן שמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully