וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ אקטיבי לגברים ברשת גלי: קולקציית סניקרס ונעלי ספורט חדשה ואופנתית

בחנות יימכרו מותגים מובילים, בהם: XTI, האש פאפיס, קאטרפילר ועוד

האש פאפיס גלי. יחצ,
האש פאפיס גלי/יחצ

אנו עדים להשפעה של עולם האופנה על עולם הספורט. הביקוש לנעלי ספורט בעיצובים חדשניים וגוונים ייחודיים עם דגש על נראות טרנדית לצד נוחות הולך ועולה גם בקרב גברים. רשת גלי משיקה קולקציית אקטיב נוחה ואופנתית לגברים הכוללת מגוון רחב של נעלי סניקרס ונעלי ספורט של המותגים המובילים : XTI, קאטרפילר, האש פאפיס ועוד.

לדברי גנית אלון, סמנכ"לית שיווק בקבוצת בריל המפעילה את רשת גלי: "קולקציית נעלי הספורט והסניקרס ברשת בגלי גדלה כל שנה הן מבחינת המגוון, המותגים, השימוש בחומרים, הצבעוניות והטכנולוגיות. אנו רואים את הגידול במכירות הסניקרס של כלל המותגים ברשת עם דגש על הסינקרס של מותג הנוחות האהוב, האש פאפיס, מותג הגברים המחוספס והאיכותי קאטרפילר והעונה גם מותג חדש שנכנס לרשת -XTI".

בין פרטי הקולקציה לגברים ניתן למצוא בין היתר: נעלי ספורט של מותג ההנעלה האורבני הספרדי XTI בצבעוניות טרנדית המשלבת גוונים כחולים, אפורים וגווני אדמה, חרדל ועוד. שילוב של טכנולוגיה חכמה לנוחות מקסימלית עם אופנת סטריט עכשווית במחירים נגישים המאפשרת להנות מכל העולמות.

בנוסף, נעלי ספורט וסניקרס אופנתיות וקלאסיות של המותג האש פאפיס בטכנולוגיה חדשנית המוטמעת בסוליית הנעל ועושה שימוש באנרגיה חוזרת. הטכנולוגיה מדמה את מבנה כף הרגל בדיוק מרבי ובכל מקום בכף הרגל שבו אנו מפעילים לחץ עם משקל הגוף בזמן הליכה, ממוקם בולם זעזועים שמעניק אנרגיה בחזרה ומונע מהגב והברכיים לספוג את הזעזוע. כמו כן, נעלי ספורט של המותג קאטרפילר במראה האופייני למותג בדגמים גבוהים או חצאים בצבעים מגוונים של לבן קלאסי, כחול, שחור ושילובי כחול, תכלת וכתום ועוד.

מחיר: 259.90-439.90 שקל, להשיג ברשת נעלי גלי.

  • עוד באותו נושא:
  • גלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully