וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים שהצטרפו הכריעו: הליגה הסעודית תהיה חלק ממשחק המחשב האהוב

בנוסף לכריסטיאנו רונאלדו, הגעתם של כדורגלנים רבים בעלי שם עולמי לפרויקט ממדינת מפרץ שכנע את "EA Sports FC 24" להכניס את הקבוצות באופן רשמי: "יהיו חשובים להמשך צמיחת המותג"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.7/ספורט1

משחק המחשב המוכר "פיפ"א" ישנה את פניו בשנה הקרובה כשחברת המשחקים "EA" איבדה את הזכויות על שם המשחק שהחל מהעונה הקרובה יקרא בשם "EA Sports FC". כחלק מרענון המותג המצליח, חברת "EA" הכריזה על מספר שינויים במשחק, כשלאחד מהם קשר ישיר לנהירת הכוכבים לליגה בערב הסעודית הקיץ.

קארים בנזמה, אנגולו קאנטה, רובן נבס, קאלידו קוליבאלי, ג'ורדן הנדרסון, פאביניו, ריאד מחרז, רוברטו פירמינו וגם סאדיו מאנה בדרך. אלה רק חלק מרשימת השחקנים שהצטרפו בחלון ההעברות הנוכחי לכריסטיאנו רונאלדו בליגה הסעודית והפכו אותה לאחת האטרקטיביות בעולם, ומה שעובד על הדשא, יעבוד גם על מסך הטלוויזיה של חברת משחקי המחשב.

"EA Sports" הודיעה כי הליגה הסעודית תהיה חלק מהמשחק השנה בפעם הראשונה: "המשחק לוקח צעדים גדולים על מנת להשאיר את האותנטיות ההכרחית שלו לחוויית הכדורגל, כך שאנחנו מביאים מעל 19,000 כדורגלנים המשחקים ב-700 קבוצות ו-30 ליגות. הליגה הסעודית תיכנס למשחק ותהיה חלק חשוב ממנו עם צמיחתה וצמיחת המותג".

כריסטיאנו רונאלדו אל נאסר. GettyImages
הכוכבים הצטרפו אליו לערב הסעודית, המשחק הגיע גם לשם. רונאלדו/GettyImages

סכומי העתק אותם משקיעים בליגה מהמפרץ הכריעו על כניסתה למשחק המחשב האהוב, שהחליט להוסיף גם את טקס פרסי כדורגלן השנה בעולם, או כפי שהם מוכרים יותר בשם "בלון ד'אור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully