וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני רופ, אושרי כהן, דנית גרינברג ועוד - הטירוף החדש בכפר סבא

לראשונה בכפר סבא - החזאי דני רופ, השחקן אושרי כהן, אושיית הרשת דנית גרינברג וכוכב הילדים הדוד חיים הגיעו לחנוך את מגרשי הפאדל החדשים בפארק יצחק ולד בכפר סבא

דני רופ בפאדל בול בכפר סבא. תמיר יהושע, עיריית כפר סבא,
דני רופ בפאדל בול בכפר סבא/תמיר יהושע, עיריית כפר סבא

מדובר ב-4 במגרשים חדשים על שטח של כ-1,000 מ"ר, סמוך לבית הקפה "צבעים בפארק", בהם ניתן יהיה להשכיר ציוד וליהנות מהדרכה מקצועית.

משחק הפאדל הובא לישראל על ידי חברת "פאדל ישראל", שאחד משותפיה ומי שסייע בהקמת המגרשים בכפר סבא, הוא לא אחר מאשר החזאי דני רופ. עוד הגיעו לטקס חנוכת המגרשים כוכב הילדים חיים אוסידון (הדוד חיים), אושיית הרשת דנית גרינברג והשחקן אושרי כהן.

"פנינו למספר עיריות כדי להכניס את הפאדל, ובכפר סבא מאוד התלהבו", אמר דני רופ במהלך האירוע. "נפגשנו עם ראש העיר, רפי סער והוא התלהב וחשב שזה נכון ויחד עם סגניו, דני הרוש ואורן כהן, ורשות הספורט העירונית יצאנו לדרך. יחד עם החברה הכלכלית וחברת פאדל ישראל עשינו הליך מדהים וחיובי. אני גאה שעשינו את זה כאן בכפר סבא והרווחנו מקום מצוין. מבחינתי, מבחינת המיקום, היופי של המקום, שהוא הפארק הכי יפה שהייתי בו, והאוכלוסייה, זכינו. זה משחק מדבר שמתאים לכל אחת ואחד, הוא ממכר ואני מודה לעיריית כפר סבא שנאתמה לפרויקט הזה".

משחק הפאדל הוא משחק מחבט המושאל ממשחק הטניס שנפוץ בעיקר באמריקה הלטינית ותופס תאוצה כיום גם באירופה ובישראל. המשחק הומצא על ידי אנריקה קורסוארה פימנטל והפך תוך שנים ספורות לפופולארי, כאשר היום משחקים בו למעלה מ-4.5 מיליון איש ברחבי העולם. המשחק משלב את עולם הטניס הסקווש ודורש בנייה של מגרשים מיוחדים.

במסגרת אירוע הפתיחה, שהתקיים במעמד ראש העיר רפי סער, סגנו ומחזיק תיק הספורט אורן כהן, מנכ"ל החברה הכלכלית שגיא חן, חברות וחברי מועצה ותושבים, התקיימו משחקי הדגמה, הוגרלו מחבטים מקצועיים ותיקים בין באות ובאי האירוע והתקיים הפנינג לכל המשפחה.

פאדל בול, כפר סבא. תמיר יהושע, עיריית כפר סבא,
פאדל בול, כפר סבא/תמיר יהושע, עיריית כפר סבא

ראש העיר, רפי סער: "עיריית כפר סבא היא עיר של תרבות, ספורט וקהילה, ומגרשי הפאדל החדשים מגלמים בתוכם את כל אלה יחד. מדובר בנדבך נוסף בתוכנית רב שנתית לקידום הספורט ואורח חיים בריא בקרב תושבינו, ואני מודה לכל השותפים והשותפות להקמת המגרשים הללו. אני מזמין את כל תושבי העיר לבוא לפארק היפהפה שלנו וליהנות מהמגרשים ומשאר מתקני הפארק".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט, אורן כהן: "אני שמח שאנחנו הרשות העירונית הראשונה שפתחה מגרשי פאדל לרווחת התושבות והתושבים. זה אירוע מרגש ואני בטוח שהמשחק הזה יתפוס תאוצה כאן אצלנו בכפר סבא, ואני מודה לכל מי שלקחו חלק בהקמת המגרשים".

שגיא חן, מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא: "אנו שמחים וגאים עם פתיחת מגרשי הפאדל, כאן בכפר סבא. מצאנו חשיבות רבה בקידום ענף ספורט זה, אשר בימים אלו תופס תאוצה בישראל ומספק לתושבי העיר והסביבה הזדמנות נוספת לניהול אורח חיים ספורטיבי ובריא.

החברה הכלכלית רואה בהשקעה בספורט ערך חברתי חשוב ונדבך משמעותי עבור קידום העיר והפיכתה למרכז תוסס של ספורט ופנאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully