וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל אישי לאפריפה, דורפמן וטמיר באליפות ישראל באתלטיקה

האצנים ניצחו בריצה ל-200 מטר יממה אחרי הזכייה ב-100 מטר, האלופה בקפיצה משולשת הוסיפה לעצמה תואר בקפיצה לרוחק עם שיא אישי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.7/ספורט1

היום השני באליפות ישראל באתלטיקה נערך הערב (שני), ובמרכזו עמדו שלושה מגיבורי היום שפתח את התחרות. בלסינג אפריפה ואילנה דורפמן השלימו דאבל אישי בריצות הקצרות כשקטפו את המקום הראשון בריצת 200 מטר, רומי טמיר השלימה דאבל משלה בקפיצה לרוחק.

אפריפה, הכישרון המוביל באתלטיקה הישראלית, הוסיף לעצמו זכייה ב-200 מטר אחרי שעשה זאת אתמול ב-100 מטר, והערב עצר את השעון על 20.63 שניות. דורפמן שזכתה ב-100 מטר לנשים ניצחה הערב במרחק הכפול עם 24.21 שניות.

רומי טמיר שפתחה את התחרות עם זכייה בקפיצה המשולשת סיימה במרום הראשון גם בקפיצה לרוחק, עם שיא אישי חדש של 6.24 מטר. בקפיצה לגובה ניצחה ורוניקה צ'יינוב עם 1.78 מטר, כשהיא מקדימה את דניאל פרנקל שחזרה להתחרות אחרי לידת בתה.

רומי טמיר, קופצת לרוחק ישראלית. Maxim Dupliy, אתר רשמי
דאבל משלה. רומי טמיר/אתר רשמי, Maxim Dupliy
סיון אוירבך, אצנית ישראלית. Maxim Dupliy, אתר רשמי
אלופת ישראל. סיון אוירבך/אתר רשמי, Maxim Dupliy
נועה לוי, אצנית ישראלית. Maxim Dupliy, אתר רשמי
ניצחה במשוכות. נועה לוי/אתר רשמי, Maxim Dupliy
עומרי שיף, אצן ישראלי. Maxim Dupliy, אתר רשמי
הגן על התואר. עומרי שיף/אתר רשמי, Maxim Dupliy

נועה לוי הוכתרה בפעם השלישית ב-400 מטר משוכות , כשעצרה את השעון על 59.06 שניות. אצל הגברים, עומרי שיף גם הגן על התואר שלו והוכתר שוב לאלוף ישראל, תוך כדי שהוא קובע שיא אישי חדש-50.77 שניות.

בקפיצה המשולמת לגברים ניצח גיא מרגלית את גל סיני עם 15.69 מטרים, אך בשל הרוח מעל המותר התוצאה לא תיחשב לשיא אישי.

סיון אוירבך השלימה דאבל, ואחרי שזכתה אתמול ב-1,500 מטר, היא הוכתרה לאלופת ישראל גם ב-800 מטר עם 2:08.35 דקות. אצל הגברים נדב הדס הוכתר לאלוף ישראל עם 1:55.41 דקות.

יבגניה זבולוטני הוכתרה לאלופת ישראל ביידוי פטיש עם 53.82 מטרים. מרגריטה בלוב זכתה במדליית הזהב עם 57.87 מטרים, אך מכיוון שאינה מחזיקה באזרחות ישראלית היא לא יכולה לקבל את התואר אלופת ישראל. אצל הגברים, אדיר יהב קטף את הזהב עם 54.54 מטרים.

מנחם מענדל חן הוכתר לאלוף ישראל בהדיפת כדור ברזל, פעם ראשונה בקריירה, עם 15.94 מטרים. מרגריטה דורוז'ון הוכתרה לאלופת ישראל בהטלת כידון עם 49.70 מטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully