וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.8: צ'לסי רכשה את אוגוצ'וקוו, הצעת באיירן נדחתה

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 20:56

הבלוז השלימו את רכישת הקשר האחורי הצעיר של ראן עבור 27.5 מיליון יורו, התרנגולים סירבו ל-85 מיליון יורו לפני בונוסים על קיין. הוילונד נחת במנצ'סטר לקראת הבדיקות הרפואיות והחתימה ביונייטד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.7/ספורט1

העברות

* סאדיו מאנה הפך לכוכב על נוסף שעוזב את הכדורגל האירופי לטובת ערב הסעודית כאשר נמכר מבאיירן מינכן לאל נאסר, שם ישתף פעולה כריסטיאנו רונאלדו. לידיעה המלאה

* צ'לסי נפרדה הקיץ ממרבית שחקני מרכז שדה המשמעותיים שלה, וכעת היא צירפה את לזלי אוגוצ'וקוו בן ה-19, שחקן ראן שנרכש תמורת 27.5 מיליון יורו וחתם עד 2030 עם אופציה להאריך את החוזה בשנה נוספת. המנג'ר מאוריסיו פוצ'טינו הודה שהוא עשוי לצאת להשאלה עד סוף החלון ב-1 בספטמבר.

* מארסיי רכשה את קשר נבחרת סנגל אילימן אנדיאיי משפילד יונייטד. הצרפתים שילמו עבורו 15 מיליון יורו והוא חתם לחמש שנים.

* אלכס קויאדו בן ה-24 שעזב בשבוע האחרון את ברצלונה לטובת בטיס, עבר בהשאלה לאל אוחדוד מערב הסעודית.

* לאס פלמאס החתימה את מוניר אל חדאדי, פעם ילד הפלא של ברצלונה ובעונה האחרונה שחקן חטאפה, בחינם לעונה הקרובה.

שוער פריז סן ז'רמן ג'אנלואיג'י דונארומה חוגג שער. ברני ארדוב
השוד והמצב בפריז הכריעו? דונארומה/ברני ארדוב

הוילונד נחת במנצ'סטר. בקרוב יחתום ביונייטד

שמועות

* ב"ספורט" טוענים כי בעקבות הסיכוי שברצלונה תאבד את עוסמאן דמבלה בקרוב, נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה מוכן לשקול מחדש את האפשרות לצרף את ז'ואאו פליקס מאתלטיקו מדריד. יש לציין כי לאור כי סעיף השחרור של דמבלה זינק הלילה מ-50 מיליון יורו ל-100 מיליון, אך הוא בכל זאת עשוי להגיע בקרוב לפריז סן ז'רמן.

* רסמוס הוילונד הגיע היום לאנגליה כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות לפני המעבר למנצ'סטר יונייטד. אם לא יהיו הפתעות, ישלים את מעברו לשדים האדומים מאטאלנטה ביממה הקרובה תמורת 85 מיליון יורו כולל בונוסים והוא עצמו יחתום לחמש שנים.

* ניסיון ללחוץ את טוטנהאם? הארי קיין הבהיר לראשי המועדון כי אם לא יימכר עד מחזור פתיחת הפרמיירליג בעוד פחות משבועיים, לא יעזוב הקיץ והמשמעות היא שיוכל לעזוב בחינם בעוד שנה כל עוד לא יאריך חוזה. החלוץ מעוניין לעבור לבאיירן מינכן, שבשלב זה מוכנה לשבור את שיא ההעברות שלה ולשלם 95 מיליון יורו עבורו, אלא שטוטנהאם דורשת 117 (100 מיליון ליש"ט) וסירבה להצעה האחרונה בסך 85 מיליון יורו לפני בונוסים בשווי 10 מיליון יורו נוספים.

* ליברפול לא מוותרת על רומאו לאביה והגישה הצעה משודרגת נוספת בגובה 41 מיליון ליש"ט כולל בונוסים. סאות'המפטון צפויה לסרב בשנית מכיוון שהיא לא מוכנה לשחרר את הקשר האחורי הצעיר בפחות מ-50 מיליון ליש"ט.

* רשימת הקשרים המועמדים לצ'לסי מתארכת, וכעת כוללת לא רק את מויסס קאיסדו. לפי ה"טיימס" טיילר אדאמס מלידס סומן, ויש לו סעיף שחרור למקרה של ירידת ליגה, מה שקרה בתום העונה שעברה. שמות נוספים שהוזכרו הם אדסון אלברס מאייאקס וגבי וייגה מסלטה ויגו.

* אייאקס קרובה למחטף רציני. ההולנדים הגיעו לסיכום עם קרלוס בורגס בן ה-19, שחקן הכנף הפורטוגלי של מנצ'סטר סיטי. הוא היה על סף מעבר לווסטהאם, אבל לפי הדיווחים יחתום באמסטרדם.

* אחרי שעסקת דויד ראיה נפלה, באיירן מינכן בוחנת את אופציית יאסין בונו. שוערה של סביליה מוכן להצטרף לבווארים שיצטרכו לשלם עבורו 20 מיליון יורו.

* ואם בדויד ראיה עסקינן, תומאס פרנק, מאמנה של ברנטפורד, הודה כי ארסנל פנתה לקבוצה בנוגע לשוער הספרדי: "אם מכרו את דקלן רייס ב-105 מיליון ליש"ט ואת הארי קיין רוצים ב-100 מיליון, אז גם ראיה שווה סכום גבוה. ארסנל? זה עניין של מי שמנהל מולם את המשא ומתן".

* באיטליה טוענים כי ג'יג'י דונארומה לא מרוצה בפריז סן ז'רמן ועשוי לעזוב כבר בחלון ההעברות הנוכחי. המועמדת העיקרית לקלוט אותו היא יובנטוס. כזכור, השוער האיטלקי נשדד יחד עם זוגתו בשוד אלים שהותיר את שחקני הקבוצה בהלם.

* אחרי שהיה נראה כי הוא יעבור לרומא, ג'אנלוקה סקמאקה ככל הנראה יגיע לאינטר. ווסטהאם סירבה להצעה הראשונה שקיבלה מהנראזורי, לפי ג'אנלוקה די מארציו הצדדים צפויים להסכים על 25 מיליון יורו לצד 5 מיליון בבונוסים.

* למרות הדיווחים מספרד על הרצון למצוא מחליף כמה שיותר מהר לעוסמאן דמבלה שעשוי להצטרף לפריז סן ז'רמן, ברצלונה דחתה את הרעיון להחזיר את אלכסיס סאנצ'ס או להחתים את יאניק קראסקו מאתלטיקו מדריד.

* ריאל סוסיאדד קרובה לצירופו בהשאלה של אנדרה סילבה, חלוצה של ר.ב. לייפציג. לפי ה"מונדו דפורטיבו" להבאסקים תהיה אופציה לרכוש אותו בסוף העונה תמורת 15 מיליון יורו.
* גלאטסראיי סיכמה עם טאנגי אנדומבלה את תנאיו האישיים. טוטנהאם סירבה להצעה בסך 8 מיליון יורו מהטורקים ודורשת 10 מיליון יורו.

* ב"דיילי מייל" מדווחים כי ארסנל וטוטנהאם צפויות להתחרות על שירותיו של ברנאן ג'ונסון. חלוצה של נוטינגהאם פורסט מעורר עניין אצל שתי הצפון לונדוניות, כשהתותחנים רחוקים כרגע מהגשת הצעה, בעוד התרנגולים יהיו מוכנים להציע 50 מיליון ליש"ט על החלוץ במידה והארי קיין אכן יעזוב.

* ב"סקיי ספורטס" טוענים כי דמראיי גריי יחתום בשורות פולהאם עוד השבוע. הקוטג'רס הגיעו לסיכום מול אברטון שלא תשחרר אותו לקבוצה של מרקו סילבה לפני שימצא לו מחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully