וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשש אומת: הלדר לופס לא ימריא לליטא עם הפועל באר שבע

1.8.2023 / 8:09

המגן השמאלי שסבל ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי עבר בדיקה שקבעה כי הוא ייאלץ להחמיץ את הגומלין מול פוניבז', הראל שלום צפוי להחליפו (חמישי, 19:00, ספורט2)

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 0:1 על פוניבז' במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

יומיים לפני המשחק החשוב מול פוניבז' בגומלין מוקדמות הקונפרנס ליג (חמישי, 19:00, ספורט2), הפועל באר שבע התבשרה כי היא תיאלץ לשמור על ה-0:1 מהמשחק הראשון ללא אחד משחקניה הבולטים - הלדר לופס. המגן השמאלי שסובל ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי ולא התאמן בשני, ערך הבוקר (שלישי) בדיקת אולטראסאונד ובעקבותיה נקבע כי הוא לא ייצא לליטא.

מי שצפוי לפתוח במקומו הראל שלום שצורף הקיץ לקבוצה מהפועל ירושלים. המשחק ביום חמישי קריטי וחשוב, ומכיוון שהפועל באר שבע יוצאת אליו עם יתרון שברירי של 0:1 מהמשחק הראשון בטרנר, היא תצטרך לעשות משחק טוב ולחזור עם תוצאה שתסייע לה לעבור לסיבוב הבא. היריבה בסיבוב הבא תהיה המנצחת בין לבסקי סופיה לשקופי מצפון מקדוניה, כאשר במשחק הראשון ניצחו הבולגרים בחוץ 0:2.

הראל שלום, שחקן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
יפתח בליטא? הראל שלום/אתר רשמי, הפועל באר שבע

בעוד הפועל באר שבע תגיע להתמודדות אחרי שבוע מנוחה, שלשום פוניבז' לקחה חלק במשחק העונה בליגה הליטאית מול ז'לגיריס. היריבה של באר שבע עשתה צעד משמעותי לאליפות, כשניצחה 1:2 ופתחה פער של שש נקודות בפסגה. יש לציין כי פוניבז', ששיחקה 23 מחזורים עד כה, יש משחק חסר בהשוואה לשנייה בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully