וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד לוי השלים את המעבר לבאר שבע: "שמתי את הסוגיה מאחור"

אחרי שסירב לעבור במשך למעלה משבוע, הסנטר הושאל מהפועל ירושלים לבירת הנגב: "היה ניסיון לפגוע בסיכום, מקבלים אותו בזרועות פתוחות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.7/ספורט1

למעלה משבוע חלף מאז שהפועל ירושלים הודיעה על השאלתו של גלעד לוי להפועל באר שבע/דימונה, אך רק הערב (שני) הודיעה הקבוצה מבירת הנגב באופן רשמי על צירופו של הסנטר. לוי (21, 2.20) סירב לעבור לקבוצה של ליאור ליובין במשך למעלה משבוע, אך כעת התרצה והשאיר את הסאגה מאחוריו.

"שמח על ההזדמנות שניתנה לי", אמר לוי, "שמתי את כל הסוגיה שהייתה מאחור ואני מסתכל קדימה ומצפה כבר להתחיל להתאמן עם הקבוצה ולתת את הכל כדי שנצליח להשיג הכי טוב שאפשר השנה גם בארץ וגם במפעל האירופי".

שחקן הפועל ירושלים גלעד לוי. לירון מולדובן
הסאגה מאחוריו. לוי/לירון מולדובן

מנכ"ל המועדון תומר ירון הוסיף: "אני מאוד שמח שגלעד מצטרף למועדון, גלעד הוא כישרון צעיר שממשיך להתפתח ואני בטוח שאצלנו הוא יראה את סט היכולות שלו. בשבועיים האחרונים היו ניסיונות לפגוע בסיכום שהושג עם המועדון שלנו, אנחנו מקבלים את גלעד בזרועות פתוחות ובטוחים שנעזור להפועל ירושלים להמשיך לפתח מקצועית את גלעד".

הקבוצה של ליאור ליובין תשחק העונה בליגה הצפון אירופית אחרי שהאפשרות שלה לשחק במוקדמות היורופקאפ נגנזה עם כניסתה הצפויה של בני הרצליה למפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully