וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:6 לאנגליה, 0:7 להולנד, ארה"ב עלתה לשמינית הגמר עם 0:0

עודכן לאחרונה: 1.8.2023 / 16:07

אלופת אירופה פירקה את סין ונותרה מושלמת, צמד ושלושה בישולים לאחות של ריס ג'יימס. הכתומות רמסו את וייטנאם והקדימו את אלופת העולם שנפרדה ב-0:0 עם פורטוגל

תקציר מונדיאל הנשים: וייטנאם - הולנד 7:0/ספורט1

המחזור שנועל את שלב הבתים במונדיאל הנשים נמשך היום (שלישי), כשאלופת העולם ארצות הברית וסגניתה הולנד עלו מבית ה'. לאחר מכן אנגליה שמרה על מאזן מושלם בבית ד' עם הצגה משלה מול סין שהודחה, בעוד דנמרק הצטרפה לרשימת העולות בשמינית הגמר.

אלכס מורגן, שחקנית נבחרת ארצות הברית נשים. Robin Alam/USSF, GettyImages
מספיק בקושי. אלכס מורגן, שחקנית נבחרת ארה"ב/GettyImages, Robin Alam/USSF
שחקניות נבחרת הולנד נשים חוגגות. Lars Baron, GettyImages
הניצחון הגדול בטורניר. הולנד חוגגת/GettyImages, Lars Baron

בית ה'

פורטוגל - ארצות הברית 0:0

עם תיקו שני בשלב הבתים, האלופה המכהנת ארצות הברית חתמה שלב חלש למדי במסע ההגנה על התואר וסיימה במקום השני בבית. פורטוגל לא הצליחה לחולל סנסציה ולרשום ניצחון שהיה מעניק לה את המקום בנוקאאוט על חשבון האמריקאיות, והיא שילמה ביוקר על כך שלא הבקיעה במשחקים מול הולנד וארה"ב.

וייטנאם - הולנד 7:0

בעוד האלופה התקשתה בדרך לשמינית הגמר, הסגנית מ-2019 טיילה ועלתה בקלילות מהמקום הראשון בבית. הכתומות הלמו בבשר התותחים של הבית כבר מהפתיחה, ועם ארבעה שערים ברבע שעה עלתה ל-0:4 מוקדם. ליקה מארטנס פתחה (8), קטיה סנואיס הכפילה (11), אסמי ברוגטס (18) וג'יל רורד (23) הוסיפו ודניאל ואן דה דונק חתמה מחצית מושלמת עם החמישי. ברוגטס (57) ורורד (83) השלימו צמדים במחצית השנייה, בדרך לניצחון הכי גבוה עד כה בטורניר.

שחקניות נבחרת אנגליה חוגגות עם לורן ג'יימס. רויטרס
קונצרט של אלופת אירופה. נבחרת אנגליה חוגגת עם לורן ג'יימס/רויטרס

בית ד'

סין - אנגליה 6:1

נבחרת שלושת האריות הייתה יכולה לשמור כוחות לשמינית הגמר אחרי שהבטיחה עלייה כבר במחזור הקודם, אך היא התפוצצה מול הסיניות והובילה לסיום דרכן בטורניר. מעל כולן התבלטה לורן ג'יימס מצ'לסי עם צמד ושלושה בישולים. אחותו של שחקן קבוצת הגברים של צ'לסי, ריס ג'יימס, בישלה לאלסיה רוסו (4), לורן המפ (26) וקלואי קלי (77), וכאמור הוסיפה צמד משלה (41 ו-65). היא הייתה יכולה גם לסיים עם שלושער, אך שער שלה על סף המחצית נפסל עקב נבדל. עבור הסיניות צימקה שואנג וואנג בפנדל (57), רייצ'ל דיילי סגרה סיפור עם השישי (84).


האיטי - דנמרק 2:0

בצל התבוסה הסינית, עשתה דנמרק את המוטל עליה עם ניצחון בזכות פנדל מוצלח של פרנילה הארדר בדקה ה-21 ושער של סאנה טרולסגור עמוק-עמוק בתוספת הזמן ועלתה לנוקאאוט. האיטי מנגד מסיימת טורניר בתחושת החמצה, עם אפס שערי זכות ושלושה הפסדים - שלוש פעמים נקלעה לפיגור 1:0 מפנדל, היום במשחקה האחרון ספגה שער שדה ראשון ממש בשניות הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully