וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמבלה סיכם בפ.ס.ז', אך סעיף השחרור לא ישולם

השחקן רוצה לעזוב את ברצלונה ברוח טובה, לא באופן חד צדדי וביקש מהמועדון לשבת למו"מ עם פריז סן ז'רמן, אבל בעוד כמה שעות סעיף שחרורו יקפוץ מ-50 ל-100 מיליון יורו וייתכן שהוא לא יעבור בסופו של דבר. צ'אבי ישוחח איתו, אבל כבר סימן מחליף

תקציר הניצחון 0:3 של ברצלונה על ריאל מדריד במשחק הכנה/ספורט1

היכן תימשך הקריירה של עוסמאן דמבלה? בספרד דווח היום (שני) שהקיצוני עדיין קרוב יותר לעבור לפריז סן ז'רמן מאשר להישארות בברצלונה, זאת לאחר שהוא הגיע לסיכום עם אלופת צרפת על חוזה לחמש שנים. עם זאת, השחקן שינה את דעתו ולא מעניין להתיר את חוזהו במועדון הקטלאני באופן חד צדדי, מתוך רצון לסיים את דרכו בתנאים טובים.

מאז ה-1 ביוני נפתח חלון של חודשיים בהם סעיף השחרור בחוזהו ירד ל-50 מיליון יורו, סכום שעליו התבסס ההסכם בין דמבלה לפריז סן ז'רמן. התכנון היה שבעיר האורות יעבירו לצרפתי את הכסף והוא יפקיד אותו בידי הנהלת הליגה הספרדית כדי להשתחרר מחוזהו, אבל דמבלה מעדיף שעזיבתו תהיה אחרי סיכום בין המועדונים ולכן הוא ביקש מברצלונה לשבת למשא ומתן. העניין הוא שאחרי חצות שעון ספרד, סעיף השחרור יעלה בחזרה ל-100 מיליון יורו.

בסביבת דמבלה מבהירים כי בכוונתם "להתנהל בשקיפות מול ברצלונה ולעדכן אותה בכל צעד". לפי העיתונאי ג'רארד רומרו, בהמשך לבקשת השחקן תתקיים בשעות הקרובות פגישה בהשתתפות נציגי שני המועדונים וסוכנו של דמבלה, על מנת לדון בתנאי ההעברה שלו. בספרד טוענים שהיחסים בין בארסה לפריז סן ז'רמן החריפו בעקבות המחטף שהצרפתים ניסו לבצע.

עוסמאן דמבלה, שחקן ברצלונה. Sam Hodde, GettyImages
שעות קריטיות להמשך הקריירה שלו. עוסמאן דמבלה/GettyImages, Sam Hodde

כך או כך, הזמן משחק לטובתם של הקטלאנים. אמנם דמבלה עדיין יכול להשתחרר באמצעות הפעלת הסעיף כשהוא עדיין עומד על 50 מיליון, אבל במצב הקיים לא נראה שעסקה כלשהי תיסגר לפני ה-1 באוגוסט, ואז יקרה ככל הנראה אחד משני התרחישים הבאים: או שהקיצוני יעזוב תמורת 100 מיליון, או שפריז סן ז'רמן תוותר עליו בעקבות הכפלת המחיר וכך ברצלונה תשמור על שחקן מפתח במערך שלה. מנגד, החוזה שלו יסתיים בעוד שנה ואז קיים הסיכון לאבד אותו ללא תמורה.

בינתיים, הלילה יטוסו שחקני ברצלונה ללאס וגאס, שתהיה התחנה האחרונה במסע של הקבוצה בארצות הברית, ודמבלה אמור להיות על הטיסה הזו. ב-"Relevo" טוענים שצ'אבי ינסה לשכנע את דמבלה להישאר, אך אם לא יצליח, הבקשה שלו מהנהלת המועדון היא לנסות ולרכוש את ברנרדו סילבה ממנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully