וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בכחול לבן: PLAIVIEW - אפליקציית הכדורגל מבוססת ה- AI הראשונה מסוגה

מי לא רצה לתעד את הגול במשחק המשפחתי? או את הניצחון בטורניר עם החברים? אפליקציית PLAIVIEW , מיזם בתוכנית EISP מבית עמותת בוגרי 8200, לוקחת משחקי כדורגל בכל גיל, מקום ומטרה והופכת אותה לסרט ייחודי

Plaiview. יחצ,
Plaiview/יחצ

אור פינס, בן 40 אב לשלושה בנים שנוהגים לשחק הרבה בכדורגל, מצאו עצמם בתקופת הקורונה משחקים ללא הפסקה, המשחק היווה עבורם מפלט מהמצב. כך עלה הרעיון להמציא אפליקציה שתתעד את הרגעים הכי יפים מהמשחק באופן קל, פשוט ויעיל. אור שבמקצועו בעל חברה שמפתחת אפליקציות מעל עשור, לקח את הרעיון צעד קדימה והתחיל בפיתוחו.

מפתחי PLAIVIEW שיודעת לקחת משחקי כדורגל בכל מקום או מטרה באמצעות בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת ומפיקה סרטוני תקציר מהאירועים המרכזיים שהתרחשו במשחק, פיתחו את האפליקציה כחלק מהשתתפותם באקסלרטור EISP של עמותת בוגרי 8200 המלווה 11 פיתוחים של יזמים ויזמיות מתוך חזון לקדם יזמי Early Stage ישראלים- גם כאלה שלא בוגרי היחידה, תוך שימוש בהון האנושי, ברשת הקשרים ובידע של בוגרי 8200.

Plaiview. יחצ,
Plaiview/יחצ

לאורך התוכנית EISP, צוות הפיתוח של PLAIVIEW, אור פינס, יואב ליברמן ויונתן דובינסקי, פיתחו פיצ'רים חדשים החל משלב הפיתוח ועד שלבי הביצוע, נפגשו וקיבלו ליווי על ידי מנטורים מקצועיים שמיקדו אותם בנקודות אסטרטגיות ומקצועיות חשובות בתהליכים היומיום של כל החברה. "התוכנית עזרה למקד את המאמצים הנכונים לשלב המתאים שבו נמצאנו ותרמו רבות להתקדמות המוצר והמעטפת הרחבה של החברה ושל ניהול עסק וכן עזרה במציאת אפיקי השקעה מתאימים לשלב בו היינו.

האינטנסיביות והדחיפה מצד התוכנית היו מנוע נוסף לצבירת ידע רלוונטי ומתאים להמשך הדרך. בנוסף, התוכנית התמקדה ביום הדמו שבו הצגנו את המוצר שלנו והחברה שלנו מול שלל משקיעים רלוונטיים" אומר פינס. ומוסיף: וכל מה שנשאר הוא להנות מאפליקציה שמאפשרת הנגשה של היכולות הטכנולוגיות שקיימות במשחקים מקצועיים לכל אחד שאוהב לשחק כדורגל ורוצה לייצר זיכרונות מהמשחק.

האפליקציה נמצאת זמינה כיום בחנויות של אפל ובקרוב מאוד גם באנדרואיד, המשתמשים יוכלו לצלם בחופשיות את משחקיהם ולקבל תקציר ערוך ואוטומטי מהמשחק, ולהנות משיתוף התקצירים ברשתות החברתיות.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully