וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצ'אנס של למקין עשוי להגיע מוקדם מהצפוי, אך בלם מתקרב לשחטאר

31.7.2023 / 15:10

הפציעה של בונדאר מעניקה הזדמנות לרכש מהפועל תל אביב, אבל קבוצתו החדשה במגעים עם שחקן מוכר. בקבוצה יודעים: "הוא פוטנציאל מבטיח לעתיד". האדומים השאירו לעצמם אחוזים מכרטיסו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.7/ספורט1

אחרי שניצל את הבמה בנבחרות הצעירות כדי להציג את כישוריו בזירה הבינלאומית, סתיו למקין בא על שכרו ועשה את קפיצת המדרגה לשחטאר דונייצק שרכשה אותו תמורת 850,000 יורו והודיעה הבוקר (שני) על החתמתו לחמש שנים. כעת, באוקראינה שופכים אור על המאבק שצפוי לבלם בן ה-20 כדי להשתלב בהרכב של פטריק ואן לוון, אקס מכבי תל אביב שמונה מוקדם יותר הקיץ למאמן של האלופה האוקראינית.

מצד אחד, במקביל להגעתו של למקין נוצרה סיטואציה שפותחת לרכש מהפועל תל אביב את הדלת ל-11: רק אתמול התבשרה שחטאר כי ואלרי בונדאר, מהבלמים הבכירים בקבוצה, ייעדר לחודשיים בגלל שבר בעצם הבריח. "שחטאר זקוקה לשחקן שיכסה מיידית את עמדת הבלם, כך שלמקין צפוי לקבל את ההזדמנות שלו מוקדם מהצפוי", נכתב באוקראינה.

סתיו למקין לצד סוכניו חוסיין אל גרהוד, שחר גרינברג ורוסטיק גולדשטיין במעמד החתימה בשורות שחטאר דונייצק. באדיבות המצולמים, אתר רשמי
ההזדמנות עשויה להגיע מוקדם מהצפוי. למקין ונציגיו במעמד החתימה/אתר רשמי, באדיבות המצולמים

עם זאת, בתקשורת המקומית הדגישו כי בנוסף ללמקין ישנה שאיפה לצרף בלם אוקראיני, ומסתמן שיש כבר מועמד שמתקרב. העיתונאי מיכאיל ספיבקובסקי דיווח היום ששחטאר הגישה הצעה על דמיטרו צ'יגרינסקי, שבעונה האחרונה ירד עם יוניקוס לליגה השנייה ביוון.

צ'ירינסקי בן ה-36 שיחק כבר 12 שנים בשחטאר בשתי קדנציות שונות, והקרואטי דריו סרנה שהוא כיום המנהל המקצועי בדונייצק ושיתף פעולה עמו לא מעט זמן, כבר החל במשא ומתן ראשוני עם צ'יגרינסקי שהביע את הסכמתו להצטרף. סרנה מנסה להגיע להבנות עם יוניקוס, בה חתום הבלם לשנה נוספת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דמיטרו צ'יגרינסקי במדי א.א.ק אתונה. Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images, GettyImages
מתקרב לקדנציה שלישית בשחטאר דונייצק. דמיטרו צ'יגרינסקי/GettyImages, Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images

כך או כך, אין ספק שלמקין יזכה לתנאים טובים על מנת להתקדם ברמה האישית וגם התחרות על חולצת ההרכב, בקבוצה שמקומה בשלב הבתים של ליגת האלופות מובטח, תסייע לבלם לקפוץ מדרגה. "מדובר בכדורגלן מבטיח ושחטאר יודעת שהוא פוטנציאל לעתיד", הוסיפו באוקראינה.

כמו צעירים רבים בהפועל תל אביב בעידן עומר בוקסנבוים, למקין חתם לפני שנה על חוזה עם סעיף שחרור בסך 750,000 יורו שעולה ב-100,000 יורו בכל שנה. האדומים השאירו לעצמם אחוזים בכרטיס השחקן של הבלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully