וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טל בן חיים לספרטה פראג - ההחתמה הגרועה בתולדות הליגה הצ'כית"

בצ'כיה נזכרו בקדנציה המאכזבת של שחקן הכנף: "הציג יכולת עלובה ועשה פרובוקציות לקהל. כשהחוזה הסתיים, הסיוט של ספרטה נגמר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.7/ספורט1

בשיאו, טל בן חיים נראה כמו שחקן אירופי לכל דבר ועניין. אבל הפציעות שמנעו משחקן הכנף בן ה-33 לפתח את הקריירה בחו"ל, הפכו אותו למושא לבדיחות והקנטות בצ'כיה.

עד כמה בן חיים לא הותיר חותם במהלך הקדנציה שלו במדי ספרטה פראג? עד כדי כך שבתקשורת הצ'כית הכתירו היום (שני) את ההחתמה שלו כגרועה בתולדות הליגה המקומית.

"עד היום, מדובר בעסקה השלישית הכי יקרה בתולדות הליגה הבכירה. ועד היום, לחלוטין לא ברור מה ספרטה חשבה לעצמה", נכתב באתר "Sportyzive". "בקיץ 2017 ההנהלה החלטה לצאת למסע רכש, ולא היססה לשלם קרוב לשלושה מיליון יורו תמורת החלוץ הישראלי. כבר ברגע הראשון אוהדים ופרשנים הרימו גבה והיו מופתעים מהמהלך הזה. לבן חיים לא היה שום ניסיון מחוץ לישראל, הפוטנציאל למכור אותו בעתיד כמעט לא היה קיים בגלל גילו המתקדם יחסית, אבל במועדון משום מה האמינו שהוא השחקן שיצעיד אותם לאליפות ולהצלחות באירופה. זה לא היו יכול להיות רחוק יותר מהאמת".

טל בן חיים שחקן ספרטה פראג. אתר רשמי ספרטה פראג, אתר רשמי
לא הצדיק את המחיר. טל בן חיים/אתר רשמי, אתר רשמי ספרטה פראג

בכתבה המשיכו לתאר את הקדנציה הלא מרשימה של בן חיים: "מהר מאוד הוא הפך לשחקן ספסל, וגם בהזדמנות המעטות שקיבל היה מתחת לרמה הנדרשת. לצד כל זה, הוא ספג ביקורות גם על הגישה שלו מחוץ למגרש. נראה שהוא לא שש לרוץ ולעבוד על המגרש, ומרוכז כל כולו במהלכי אחד על אחד. אחרי שהוא נפצע, הוא דאג לעורר פרובוקציות שהרגיזו את אוהדי ספרטה, כשהירבה להעלות תמונות שלו מבלה בחופי ישראל, שם העביר את תקופת השיקום.

"רק אחרי שהחוזה של בן חיים נגמר, הסיוט של ספרטה פראג הסתיים. בן חיים סיים את הקדנציה העלובה עם 24 הופעות, בלי שכבש אפילו שער אחד. הוא הפך ללא ספק להחתמה הגרועה בתולדות הליגה הבכירה בצ'כיה".

בן חיים נרכש כזכור על ידי ספרטה פראג בקיץ 2017 תמורת 2.9 מיליון יורו, שהפכו אותו בזמנו להעברה היקרה בהיסטוריה של ליגת העל הצ'כית. בעונתו הראשונה הוא רשם 18 הופעות אבל בתחילתה של העונה הבאה קרע את הרצועה הצולבת ולא חזר לשחק עד תום העונה. ביוני 2020 הוא שוחרר מספרטה וחזר למכבי תל אביב. לאחרונה פתח את עונתו השנייה במכבי פתח תקוה, איתה חזר לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully