וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 31.7: פאביניו חתם באל איתיחאד, צ'לסי ויובנטוס רוקמות טרייד

הברזילאי עזב את ליברפול והצטרף לבנזמה וקאנטה תמורת 40 מיליון ליש"ט. ולאחוביץ' עשוי להצטרף לבלוז, לוקאקו לגברת הזקנה. ברצלונה מוכנה להעביר את ראפיניה, דמבלה וגאבי תמורת אמבפה שדחה את ההצעה

תקציר ממשחק ההכנה: בורוסיה דורטמונד - מנצ'סטר יונייטד 2:3/ספורט1

העברות

* פאביניו חתם באופן רשמי באל איתיחאד מערב הסעודית ויצטרף לאנגולו קאנטה וקארים בנזמה באלופת סעודיה. ליברפול תקבל תמורתו 40 מיליון ליש"ט.

* מאמן חדש לאוסקר גלוך: גרהרד שטרובר מונה למאמן החדש של רד בול זלצבורג. האוסטרי בן ה-46 חתם לשנתיים, אחרי שאימן בעבר את בארנסלי, וולפסבורגר ובעיקר את ניו יורק רד בול - השותפה מה-MLS.

* מגן נבחרת אוסטריה, מקסימיליאן וובר, הושאל לעונה הקרובה מלידס למנשנגלדבאך.

* אנטה רביץ' ששיחק במילאן ב-3 העונות האחרונות, הצטרף לבשיקטאש בהעברה חופשית.

* לאמין דיאק שהיה מועמד למכבי חיפה חתם בשורות נאנט.

שמועות

* טרייד ענק בדרך? לפי "סקיי ספורטס", צ'לסי ויובנטוס רוקמות עסקת חליפין בה דושאן ולאחוביץ' יעשה את הדרך לאנגליה, בעוד רומלו לוקאקו יצטרף לגברת הזקנה.

* היום, ה-31 ביולי, זה היום שאותו הציבה פריז סן ז'רמן כאולטימטום לקיליאן אמבפה למצוא קבוצה חדשה. השחקן ממשיך לעמוד על שלו, ולא מתכוון לעזוב. פ.ס.ז' רוצה לסיים את הסאגה עד פתיחת העונה ב-12 ביולי. האירוניה: היום היא אמורה לשלם לו חצי מ"מענק הנאמנות" שעומד על 80 מיליון יורו. החצי השני אמור להיות משולם ב-31 באוגוסט. פ.ס.ז' ניסתה לבדוק אם היא יכולה להתחמק מתשלום "סעיף הנאמנות", אבל גילתה שלא תוכל, מאחר שאמבפה הכריז הוא רוצה להישאר.

* עם הדדליין של פריז, לפי "לה פריזיאן" ברצלונה הציעה את עוסמאן דמבלה, גאבי וראפיניה תמורת הסופרסטאר הצרפתי שדחה בעצמו את ההצעה.

* ב"אתלטיק" מדווחים כי ליוואי קולוויל יאריך את חוזהו בצ'לסי ויחתום ל-6 שנים במועדון. הבלם האנגלי הצעיר היה מבוקש אצל ליברפול, מנצ'סטר סיטי, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד, אך בחר להתחייב לפרויקט של פוצ'טינו בלונדון.

* נאפולי סירבה ל-140 מיליון יורו מאל הילאל עבור ויקטור אוסימן. לפי "סקיי" אלופת איטליה דורשת 150 מיליון יורו רק כדי לשקול את ההצעה, כאשר הסעודים הציעו לחלוץ שכר של מיליון פאונד בשבוע.

* פריז סן ז'רמן חזרה לאופציית רנדל קולו מואני, כך דווח ב"לאקיפ". לאור העובדה שהארי קיין או ויקטור אוסימן לא צפויים להגיע, במועדון יפעלו לצרף את החלוץ של איינטרכט פרנקפורט ונבחרת צרפת.

* מי עשוי להחליף את דמבלה בברצלונה? על פי "ספורט", המועמדים האפשריים הם ברנרדו סילבה, ג'יו ריינה מדורטמונד, גברי וייגה מסלטה ויגו, פדריקו קייזה מיובנטוס, יאניק קראסקו מאתלטיקו וז'ואאו פליקס.

* באיטליה טוענים שקייזה דחה הצעה מערב הסעודית, ומעוניין "לחזור לשיאו" ביובה.

* אחרי לא מעט שמועות, נציגי באיירן מינכן הגיעו ללונדון על מנת להיפגש עם ראשי טוטנהאם במטרה לדון על העברת הארי קיין. באיירן תציע יותר כ-90 מיליון יורו ובונוסים שונים במסגרת העסקה. בגרמניה טוענים: "הסימנים מראים שהעסקה תיסגר, דניאל לוי הבין שקיין רוצה לעבור לגרמניה".

* באנגליה מדווחים שוב שצ'לסי מנסה לעשות מחטף לליברפול ולהקדים אותה בקרב על קיליאן אמבפה לעונה הקרובה. כאמור, השחקן בכלל לא מביע רצון לעזוב את פ.ס.ז' ונותר דומם. ריאל מדריד עדיין מוזכרת כמועמדת הבכירה לצרפו, השאלה מתי ובאיזה מחיר.

הארי קיין שחקן טוטנהאם מאוכזב. רויטרס
זה מתקרב. קיין/רויטרס

* אחרי שדחתה הצעות של יותר מ-20 מיליון יורו מלאנס, בצרפת מדווחים שא.א.ק אתונה פועלת להאריך את חוזהו של ליוואי גרסיה ומוכנה להפוך אותו למשתכר הבכיר בקבוצה, עם סכום של 1.5 מיליון יורו לעונה. כזכור, בית"ר ירושלים עדיין מחזיקה ב-40% מכרטיסו.

* מונאקו תמכור לצ'לסי את אקסל דיסאסי ב-45 מיליון יורו, ותרכוש במקומו את מוחמד סליסו, בלם סאות'המפטון ב-15 מיליון יורו.

* מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לבחון בשיחות פנימיות כדי לנהוג עם מייסון גרינווד, שנוקה מכל החשדות לאונס, ותודיע לפני ה-14 באוגוסט (מועד המחזור הראשון) אם החליטה להשאיר בקבוצה את החלוץ בן ה-21.

* דניס זקאריה בדרך לעשות את המעבר מיובנטוס לווסטהאם בהשאלה, עם אופציית רכישה ב-20 מיליון יורו.

* סאדיו מאנה יעבור היום את הבדיקות הרפואיות באל נאסר, אחרי שהסעודים שילמו לבאיירן מינכן 38 מיליון יורו על החלוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully