וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור תורג'מן בתמונת הסגל לרומניה. בנבחרת לא בונים על סבוריט

31.7.2023 / 11:45

חזן ובניון עוקבים מקרוב אחר ההתקדמות של חלוץ מכבי תל אביב שצפוי לקבל זימון בכורה לקראת המשחק החשוב בבוקרשט בחודש הבא. אזרוח סבוריט לא מתקדם וספק אם הוא יקבל היתר חריג בזמן

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על פטרוקוב במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

אחרי הניצחונות של נבחרת ישראל בחודש שעבר על אנדורה ובלארוס, הפנים לקראת המשחק החשוב בקמפיין בחודש הבא ברומניה. ב-9 בספטמבר תפגוש הנבחרת של אלון חזן ויוסי בניון, את נבחרת רומניה המדורגת במקום השני בבית כשישראל מאחור במקום השלישי עם נקודה פחות.

לוואלה! ספורט נודע שלקראת המשחק החשוב בעוד קצת יותר מחודש, עוקבים בנבחרת הבוגרת אחר חלוץ מכבי תל אביב דור תורג'מן שנמצא חזק בתמונת בסגל. כזכור, תורג'מן כיכב במהלך הפגרה במונדיאליטו והוקפץ גם לנבחרת הצעירה של גיא לוזון שהעפילה למשחקים האולימפיים בפריז.

בדומה לרוי רביבו שכבר הוקפץ לנבחרת הבוגרת, גם תורג'מן נמצא חזק בתמונת הסגל להתכנסות הבאה והוא צפוי להיות מוזמן על ידי אלון חזן ויוסי בניון. ביום חמישי האחרון שולב תורג'מן כמחליף במשחק נגד פטרוקוב, ובמכבי תל אביב מאוד מרוצים מההתקדמות שלו. זו הסיבה שהוא גם נספר אפילו לפני ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

בנבחרת הבוגרת שוקלים ברצינות לצרף גם אותו כחלק מהסגל, כאשר בחודש הבא מלבד המשחק נגד רומניה, תשחק ישראל גם מול נבחרת בלארוס. לנבחרת צפויים גם משחקים בחודש אוקטובר מול שוויץ וקוסובו, ובחודש נובמבר יסתיים הקמפיין עם המשחקים מול רומניה בבית ואנדורה.

שחקן נבחרת ישראל עד גיל 20, דור תורג'מן. Eurasia Sport Images, GettyImages
גם הוא יוקפץ לבוגרת? דור תורג'מן/GettyImages, Eurasia Sport Images

באשר לאנריק סבוריט, בשלב זה אין שינוי בסטטוס שלו ומכיוון שעדיין אין כיוון להפיכתו לאזרח ישראלי, בנבחרת לא בונים עליו בשלב זה ולא מדברים על האפשרות שהוא יהיה חלק מהסגל במשחק מול רומניה, למרות שיש רצון גדול על ידי כל הגורמים ובתוכם ראשי הנבחרת, שהוא יצטרף לסגל. כל עוד הוועדה לבחינת אזרוח זרים לא סיימה את עבודתה, ספק אם סבוריט יקבל היתר חריג ויקבל אזרחות.

ההתאחדות הודיעה כי מכירת הכרטיסים למשחק בבוקרשט החלה הבוקר. לרשות ההתאחדות הועמדו כ-3,000 כרטיסים, זאת לאחר שהמארחים נענשו על ידי אופ"א בסגירת יציע של 5,000 מקומות. בסך הכל, יועמדו למכירה כ-50,000 כרטיסים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully