וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורד חתם לשנתיים נוספות בהפועל תל אביב, גינת ייעדר כחודש

31.7.2023 / 9:02

שחקן הפנים שהגיע אשתקד ורשם 8.2 נקודות ו-4.6 ריבאונדים בממוצע, יישאר באדום: "ההמשכיות תקל על הכישרון להתפרץ". קפטן נבחרת ישראל סובל ממתיחה בכתף, אך יהיה מוכן לפתיחת העונה

הגרלת הפועל תל אביב ביורוקאפ/ספורט1

הפועל תל אביב שומרת על המשכיות ומתקדמת בבניית הסגל לעונת 2023/24. הבוקר (שני) בישרה סגנית האלופה כי ג'יילן הורד חידש את חוזהו במועדון, כאשר חתם לשנתיים נוספות. שחקן הפנים נשאר בקו הקדמי של דני פרנקו לצד תומר גינת, עידן זלמנסון והמצטרף הטרי קייל אלכנסדר.

הורד, שהגיע להפועל תל אביב בעונה שעברה, קלע 7.4 נקודות וקטף 4.3 ריבאונדים בממוצע למשחק בליגת העל. ביורוקאפ העלה את מספריו ל-9.3 ו-5.1 בהתאמה, הוסיף 1.1 חטיפות בממוצע ובאותו מפעל גם נבחר לשחקן המצטיין בשני מחזורים בשלב הבתים.

פרנקו התייחס להחתמה: "שמח שג'יילן ממשיך איתנו לעונה נוספת. ההמשכיות והאמונה ההדדית שבעונתו השניה באותה הקבוצה שהוא כל כך התחבר אליה, יקלו על הכישרון הטמון בו להתפרץ".

ג'יילן הורד, הפועל תל אביב. דני מרון
נשאר אדום. ג'יילן הורד/דני מרון

כזכור, האדומים צירפו בנוסף לאלכסנדר גם את ג'ון הולנד, כשבראיין אנגולה אמור גם הוא לחתום בקבוצה בכפוף לבדיקות רפואיות. הקולומביאני צפוי להשלים את הסגל של הפועל תל אביב, שיכלול שישה זרים.

בנושא אחר, בבדיקת ה-MRI שעבר תומר גינת אחרי שנפצע במשחק הכנה של נבחרת ישראל נמצא שהוא סובל ממתיחה של הגידים והרצועות בכתפו הימנית. הפורוורד יחל בטיפול שמרני הכולל פיזיותרפיה ולא יוכל לשחק במדים הלאומיים הקיץ מאחר שהוא צפוי להיעדרות של בין שלושה שבועות לחודש, אבל יהיה כשיר לפתיחת העונה עם הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully