וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייסי מקגריידי משווה את עצמו לקובי בריאנט: "לי לא היה את שאקיל לידי"

טי-מאק עורר זעם עם ההשוואה לבלאק ממבה, והבהיר: "לא שיחקתי בקבוצה אלופה, לא שיחקתי לצד לברונים, אבל מבחינת כישרון אני ברמה של הגדולים מכולם"

טרייסי מקגריידי טוען שמבחינת כישרון, הוא היה כדורסלן טוב כמו השחקנים הגדולים של דורנו, רק שההבדל המכריע היה שהוא לא זכה לשחק לצד שחקנים בכירים, שהוא סבל מפציעות, ושלמעשה רק העובדה שלא זכה באליפויות פוגעת במורשת שלו. מגרייד אף השוה את עצמו לקובי בריאנט, כשנשאל על הנושא בפודקאסט אמריקאי.

לאחרונה מגריידי אמר ש"הדיבור ב-NBA בתקופתי היה שהשחקנים הכי טובים בליגה הם קובי ואני, מי שמבין בכדורסל ידע את זה", ואף הוסיף ש"אם הייתי זוכה באליפות, המורשת שלי הייתה שונה. לא יודע עד כמה, כי אני עדיין מוכר בכל העולם, מוכר את הנעליים שלי בעולם, אני מותג עולמי".

טרייסי מגריידי מול קובי בריאנט. Lisa Blumenfeld, GettyImages
הצמד הכי טוב בזמנם? קובי וטי מאק/GettyImages, Lisa Blumenfeld
קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס מול טרייסי מקגריידי שחקן יוסטון 2007. GettyImages
"כשאתה מסתכל על רמת הכישרון, אתה לא יכול לפקפק בזה או להכחיש את זה"/GettyImages

כשהשווה את עצמו לקובי עורר זעמם של רבים מחובבי הכדורסל, ומגריידי חידד את האמירה, כשהבהיר שברור שלא הצליח כמו קובי, אלא היה כישרוני כמוהו: "היה לי כישרון יוצא דופן, וקרעתי את התחת כדי לעשות את מה שציפו ממני בליגה הזאת...

"עם כל הכבוד למה שאחרים חושבים, כשאתה מדבר על כישרון, אין ספק שהכישרון שלי היה ברמה של הגדולים ביותר ששיקו את המשחק הזה. אני לא שיחקתי לצד שאק (אוניל). לא שיחקתי לצד לברונים. היה לי את יאו (מינג) בתור החבר הכי טוב לקבוצה, ולא הצלחנו להישאר בריאים.

"כך שמעולם לא שיחקתי בקבוצה אלופה. אבל כשאתה מסתכל על רמת הכישרון, אתה לא יכול לפקפק בזה או להכחיש את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully