וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוסמאן דמבלה בדרך לפריז סן ז'רמן, "ברצלונה תכריז עליה מלחמה"

יום דרמטי לדמבלה בברצלונה: אחרי השיחה עם צ'אבי, הכעס של לאפורטה והסוכן שמושך לכיוון ברור - ברצלונה זועמת על פ.ס.ז', אבל השחקן כבר "סגור בפריז"

תקציר הניצחון 0:3 של ברצלונה על ריאל מדריד במשחק הכנה/ספורט1

הקרב בין ברצלונה לפריז סן ז'רמן על עוסמאן דמבלה מגיע לנקודת שיא, כשהלילה (שני) יפוג התוקף של סעיף השחרור הנוכחי של השחקן - 50 מיליון יורו - והחל ממחר הוא יוכפל. כל הסימנים מראים שדמבלה בדרך לפריז סן ז'רמן, אחרי שסיכם במועדון הצרפתי על חוזה לחמש שנים, ובבארסה זועמים.

בשבת בארסה דחתה את בקשתה של פריז סן ז'רמן לנהל משא ומתן על העברתו של דמבלה וסירבה להתייחס לסעיף השחרור של השחקן מכיוון שהיא לא רוצה למכור את כוכבה הצרפתי. ברצלונה רצתה לחדש את החוזה עם דמבלה ולהאריך אותו במטרה שיישאר, אבל סוכנו של השחקן דחה את הצעת החידוש מבכירי בלאוגרנה והכוכב הצרפתי קיבל הצעה נוספת משודרגת מהמועדון הפריזאי, ששיפר עוד יותר את הצעתו הראשונית.

עוסמאן דמבלה, ברצלונה. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
אם הוא מחפש כסף, הבחירה ברורה. דמבלה/GettyImages, Matthew Ashton - AMA

האירועים החלו בסוף השבוע. פריז סן ז'רמן שלחה לבארסה בקשה בכתב שתאשר לה לנהל משא ומתן עם דמבלה על החתמתו. הקבוצה הקטלונית לא הראתה נכונות, והבהירה שבכוונתה להשאיר את הכוכב הבינלאומי הצרפתי.

במקביל, דמבלה נפגש עם מטאו אלמני המנהל המקצועי כדי לשאול אם בארסה רוצה להעביר אותו. אלמאני הבהיר לו שברצלונה רוצה שיישאר, והציע לו חוזה חדש לארבע עונות ועם תוספת שכר.

שבוע לפני כן, סוכנו של הכדורגלן, מוסא סיסוקו, ביקש העלאת שכר גבוהה יותר ושורה של בונוסים שברצלונה דחתה.

המאמן צ'אבי הרננדס היה נחוש לפגוש את הכדורגלן אתמול (ראשון) כדי להסביר לו שברצונו להמשיך לבנות עליו וכי הוא מקווה שדמבלה יעריך את המהלכים האחרונים של בארסה, שבאה לקראתו בתקופה כלכלית קשה. במקביל דווח שהנשיא ז'ואן לאפורטה "רותח" מהימצאותו של הסוכן של דמבלה בארה"ב, לצד הקבוצה במסע שלה.

צ'אבי החליט לבסוף לא להפעיל לחץ על השחקן, כי כפי שאמר המאמן - כולם מודעים למצב, ודמבלה הוא זה שחייב להחליט היכן הוא רוצה לשחק. בתקשורת הקטלאנית, מנגד, מועבר מסר ברור. "אם דמבלה עובר, ברצלונה תכריז מלחמה על פריז סן ז'רמן", נכתב גם ב"ספורט" וגם ב"מונדו דפורטיבו", עם הבהרה שהקבוצה אולי תיאלץ לוותר על הכדורגלן אבל גם תנסה להקשות על הצרפתים והקטארים.

בכל מקרה, נקודת ההנחה היא שדמבלה כבר סגור בפ.ס.ז'. כרגע, סעיף השחרור של דמבלה (אותם 50 מיליון) הם חצי לשחקן ולסוכנו, ורק חצי לברצלונה. כך שגם לסוכן וגם לדמבלה (שככל הנראה קיבל הצעה שמנה יותר מהצרפתים, שמחפשים שחקן בכיר על רקע המצב עם קיליאן אמבפה) יש אינטרס כלכלי לעזוב, ולעבור לפריז.

"דמבלה אמר כן לפ.ס.ז'", הכריז העיתונאי פאבריציו רומאנו, "הצרפתים שלחו לברצלונה מכתב שהודיע על המעבר, ועכשיו הצדדים מנסים למצוא את התזמון הנכון לסגור הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully