וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר כבר הופך לקונצנזוס: "הוא כל מה שהיה חסר לכדורגל הסרבי"

השחקנים נלחמים בשבילו ("ניתן עבורו הכל"), הפרשנים מתפעלים לא רק מהכדורגל אלא גם מהגישה הווינרית, וגם המאמן היריב מבין: "איתו, הכוכב האדום הרבה מעל הליגה". בכר מסכם הופעת בכורה שרק הגבירה את הטירוף

תקציר: הכוכב האדום בלגרד הביסה 0:5 את וויבודינה במחזור הראשון בסרביה/ספורט1

כהמשך ישיר ליכולת הנפלאה בתקופת ההכנה, הכוכב האדום בלגרד פתחה אמש (ראשון) את עידן ברק בכר עם 0:5 ביתי על וויבודינה במחזור הראשון בליגה הסרבית. הקבוצה של בכר ועומרי גלזר השתלטה על המשחק כבר מהרגע הראשון, כאשר יתרון מוקדם וכרטיס אדום ליריבה כבר בדקה ה-24 הפכו את המשימה שלה להרבה יותר פשוטה בהמשך.

בכר, שסימן וי על ניצחון במחזור הפתיחה של הליגה הסרבית, התראיין בסיום המשחק ואמר: "יכולנו לשחק יותר טוב במחצית הראשונה, היה יותר קל בגלל הכרטיס האדום והפנדל. צריכים לדחוף את עצמנו לשחק יותר אינטנסיבי, יש לנו הרבה עבודה".

על ההבדל בין המשחק הערב לבין משחקי ההכנה: "משחק רשמי מרגיש אחרת, כיף לנצח במשחק הליגה הראשון, מתחילים כבר לחשוב על המשחק הבא".

צפו בריאיון סיום המשחק של בכר

ברק בכר מתראיין אחרי הניצחון של הכוכב האדום בלגרד במחזור הפתיחה/ספורט1
ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד עם עוזרו גיא צרפתי. Srdjan Stevanovic, GettyImages
עדיין לא מסופק? בכר וצרפתי/GettyImages, Srdjan Stevanovic

ולדימיר לוצ'יץ', אחד הכובשים, הודה בסיום לבכר על ההזדמנות שהעניק לו, והסביר: "סוד ההצלחה עם בכר מאוד פשוט - הוא מאפשר לנו לשחק כמו שאנחנו יודעים, הוא מעניק לנו המון חופש על המגרש, ואנחנו מחזירים לו ונותנים את כל כולנו. אני חושב שאנחנו ממלאים את כל ההוראות שלו, וזה חשוב מאוד. זו הסיבה שאנחנו משחקים כל כך טוב. אנחנו צריכים להמשיך כך ואם זה יקרה, לא תהיה לנו בעיה לעמוד במטרות".

גם מאמן וויבודינה רדוסלאב בטאק, שיבח את בכר ואת הכוכב האדום החדשה. "הם משחקים כדורגל פנטסטי, ואלה חדשות טובות לכדורגל הסרבי כולו. ניסינו לתקוף, ניסינו לאיים עליהם, אבל מול קבוצה שכבשה חמישייה מול פיורנטינה, זה קשה מאוד. היא נראית הרבה מעל הליגה שלנו, אז באופן פרדוקסלי, גם במשחק כל כך חד צדדי ראיתי דברים חיוביים".

בסרביה התרשמו מהמשחק החד צדדי מול היריבה שאשתקד סיימה במקום החמישי. "פתיחה אכזרית של הכוכב האדום", כתבו ב"קוריר", "הם היו נהדרים בעוד וויבודינה חוותה ליל בלהות במרקאנה". באתר "HotSport" התפעלו לא רק מהכדורגל של בכר, אלא גם מהגישה. "הקבוצה שלו הפציצה את הקבוצה היריבה, והוא מדבר על הנקודות לשיפור. זה מה שהיה חסר לליגה הזאת, זה מה שהיה חסר לכדורגל הסרבי", כתבו.

מי שתפס את תשומת הלב של התקשורת המקומית הוא עוסמאן בוקארי. שחקן הכנף היה פעיל לאורך כל המשחק לפני שהתכבד בשער החמישי אחרי מבצע אישי מרהיב: "הוא בא על שכרו על משחק טוב, וכבש אחרי מהלך נהדר בו זרק כמה שחקני הגנה".

ב"מונדו" הוסיפו לשבח את המנצחת וכתבו: "הניצחון של הכוכב האדום לא הוטל בספק. השער השני על סף ההפסקה למעשה גמר את המשחק. עומרי גלזר רשם הצלה נהדרת, אך גם אם היה סופג זה כנראה לא היה משנה את המצב".

במדינה הודו כי הראש של וויבודינה נמצא בגומלין מוקדמות הקונפרנס ליג ביום חמישי. הקבוצה נכנעה בשבוע שעבר 2:1 לאפואל ניקוסיה בקפריסין, והשבוע תקווה להפוך בגומלין: "במשחק בבלגרד היא חשבה על אפואל, הכוכב האדום ניצלה זאת עד תום בדרך לניצחון קל שפתח עונה עם ציפיות גדולות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully