וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באימון התעלפה, במשחק ליהטטה: צפו בילדה שהדהימה במונדיאל הנשים

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 22:45

לינדה קאיסדו בת ה-18, שכבר החלימה מסרטן והדאיגה את קולומביה כאשר קרסה באימון, כבשה את שער הטורניר ב-1:2 מול גרמניה: "שימחנו מדינה שלמה". צפו בתקציר

תקציר ממונדיאל הנשים: נבחרת קולומביה - נבחרת גרמניה 1:2/ספורט1

קולומביה חגגה את הניצחון המדהים שלה על גרמניה במונדיאל הנשים היום (ראשון), אבל אין לה כל כוונה לנוח על זרי הדפנה, כך מבהיר אמר עוזר המאמן אנחלו מרסיליה לאחר הניצחון 1:2. מנואלה ונגאס כבשה שער ניצחון דרמטי בתוספת הזמן על מנת להציב את הדרום אמריקאיות בראש בית ח' בדרך לשלב הנוקאאוט של הטורניר.

"היינו צריכים לתת את הניצחון הזה לכל המדינה שלנו", אמר מרסיליה, שעמד על הקווים בזמן שהמאמן הראשי ריצה עונש הרחקה שהוא סוחב עוד מטורניר הקופה אמריקה ב-2022. "אחרי המשחק הרגשות השתוללו, אבל התאספנו במעגל על המגרש ואמרנו 'בואו נהנה מזה אבל נשמור את הרגליים על הקרקע'. נלך צעד אחר צעד".

לינדה קאיסדו, שחקנית נבחרת קולומביה. Cameron Spencer, GettyImages
בכורה בנבחרת כבר בגיל 14! קאיסדו/GettyImages, Cameron Spencer
לינדה קאיסדו, שחקנית נבחרת קולומביה. Cameron Spencer, GettyImages
לינדה קאיסדו, שחקנית נבחרת קולומביה/GettyImages, Cameron Spencer

למרות שער הניצחון, נדמה שרגע השיא של המשחק היה בדקה ה-52, עם השער של לינדה קאיסדו. קאיסדו, שעשתה את הופעת הבכורה שלה בנבחרת הבוגרת בגיל 14 (!) ואובחנה כחולה בסרטן השחלות בגיל 15 - התמוטטה באימונים ביום חמישי, מה שהעלה את החשש לבריאותה.

מרסיליה אמר שהוא בטוח שהשחקנית בת ה-18 תהיה כשירה לשחק במשחק האחרון של קולומביה בבית המוקדם נגד מרוקו בפרת' ביום חמישי. "אנחנו יודעים שללינדה היו כמה בעיות בעבר אבל אין מה לדאוג", אמר. "היא הייתה עייפה מאוד כמובן. הייתה לה קצת האצה בקצב הלב אבל זו לא הייתה בעיה והיא החליטה להמשיך ולסיים את המשחק".

זה היה רק ההפסד השני של גרמניה בשלב הבתים בבמונדיאל מתוך 26 משחקים, והראשון מאז ההפסד לשוודיה ב-1995.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully