וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאהי אחמד הושאל לעונה הקרובה מהפועל באר שבע לבני סכנין

שחקן ההתקפה ישחק לראשונה בליגת העל. מונדר חלאילה ל-103FM: "אירוע הירי של נביל חאיק טראגי. צריך לבחון את המצב בחברה הערבית, זה לא היה ככה לפני עשור"

תקציר ניצחונה של בני סכנין 0:1 בחוץ על הפועל חיפה בגביע הטוטו/ספורט1

בני סכנין צירפה הערב (ראשון) חיזוק לקראת העונה הקרובה, לאחר שזאהי אחמד הושאל אליה מהפועל באר שבע. אחמד שיחגוג באוגוסט 22 חתם כבר בינואר שעבר בבירת הנגב, אך סיים את העונה החולפת כמושאל בהפועל עכו. עבורו העונה הקרובה בסכנין תהיה הראשונה שלו בליגת העל.

במועדון עדיין המומים מהאירוע הטראגי שפקד את המועדון בחמישי האחרון, כששחקן קבוצת הנוער נביל חאיק בן ה-19 נפצע באירוע ירי בעיר. השחקן עבר מספר ניתוחים בימים שחלפו מאז הפציעה, ובשישי הועבר מבית החולים בנהריה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הערב סיפר חבר הנהלת המועדון, מונדר חלאילה, לימים האחרונים שעברו על הקבוצה.

"הבנו שהניתוח הצליח באופן מדוקדק, כך שהתחילה זרימת דם באיזור הרגל ובכך נמנעה הסכנה בקטיעת הרגל", סיפר חלאילה, כרגע הוא מונשם ומורדם, היו שעות שהוא היה ער ומגיב באופן מלא לסביבתו. אנחנו בקשר מתמיד עם משפחתו, עם הסביבה, וגם מסבירים למי שדורש לשלומו. זה רגע מכאיב וסיפור טראגי ברמה מזעזעת. שחקן שנתן את דמי נעוריו למען הכדורגל, התמזל מזלו לרעה ונפל לסיטואציה כזאת. עתידו המקצועי נקטע, אבל בכל זאת, היו ניסים רפואיים בעולם".

מונדר חלאילה, בני סכנין. שלמה וייס, מערכת וואלה
מוטרד מהמצב. מונדר חלאילה/מערכת וואלה, שלמה וייס

בהמשך התייחס חלאילה לאלימות המתגברת בחברה הערבית: "השיח ברחוב בין כל שני אנשים היום הוא על האלימות ומה שקורה בחברה הערבית. העולם מודאג ומפחד מהתחממות כדור הארץ, אנחנו לא מתייחסים לזה. מבחינתנו התחממות האלימות מדאיגה, כל מה שקורה בחברה הערבית".

על השתתפות המועדון במאבק נגד האלימות: "אנחנו מעצימים את העשייה שלנו בתחום מיגור האלימות. להשבית משחק? אני לא יודע. הנושא הזה הוא מאוד חשוב, מדובר בחיי אדם. זה צריך להיבחן בצורה רצינית על ידי מומחים, שר הפנים, המנהיגים של החברה הערבית. לנתח בלי ויכוחים ובלי תחרויות מפלגתיות על מי יזכה ביותר קולות".

"צריך לשבת באופן מאוחד ולדון באופן ישיר על שולחן נקי איפה אנחנו עומדים. זה לא היה לפני עשר שנים. מישהו אמר שזה בגנים שלנו אבל יש הרבה ערבים במדינות אחרות, וגם לפני עשר שנים זה לא היה. אותם גנים, וזה לא היה. או שיש אדישות או שיש יד מכוונת, שמתעתעת וממחזרת את הדברים האלה מתוך כוונה של 'תנו לערבים להיות בדבר הזה, כדי שלא יתעסקו בדברים אחרים'".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully