וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: יפן מושלמת אחרי 0:4 מהמם על ספרד, גם אוסטרליה בשמינית מונדיאל הנשים

ספרד איבדה את פסגת בית ג' בתבוסה 4:0 לאסיאתיות, יפן נגד נורבגיה בשמינית. אוסטרליה חגגה 0:4 על קנדה, גם ניגריה בשמינית למרות 0:0 מול אירלנד

תקציר ממונדיאל הנשים: נבחרת יפן - נבחרת ספרד 0:4/ספורט1

המחזור האחרון בשלב הבתים של מונדיאל הנשים נמשך היום (שני) עם מאבק על העלייה בבית ב' והשלמת התמונה הסופית בבית ג', בו יפן סיימה ראשונה לאחר שגברה על ספרד בקרב על הפסגה. אחרי שניו זילנד סיימה את דרכה אתמול, המארחת השנייה אוסטרליה הצליחה להתאושש היטב - וממצב של הדחה אפשרית, הביסה 0:4 את קנדה ועלתה לשמינית מהמקום הראשון בבית.

בשמינית הגמר יפן תשחק נגד נורבגיה, וספרד תפגוש את שוויץ.

נבחרת הנשים של יפן חוגגת. Catherine Ivill, GettyImages
חגיגה מרשימה. יפן חוגגת/GettyImages, Catherine Ivill

האזינו לענבל מנור על מונדיאל הנשים

בית ב'

יפן - ספרד 0:4

בקרב ישיר על המקום הראשון, יפן שהחזיקה בהפרש שערים נחות מהספרדיות בשער אחד, גם הביסה בדרך לפסגה, גם שמרה על מאזן מושלם וגם הצטרפה לשוויץ כנבחרת השנייה שמסיימת את שלב הבתים בלי לספוג כלל. מה שמדהים אף יותר הוא שהאסיאתיות נגעו שלוש פעמים בכדור בתוך הרחבה במחצית הראשונה וכולן תורגמו לשערים, בזמן שהיריבה החזיקה בכדור 77% מהזמן. הינאטה מיאזאווה הייתה מעורבת בכל אותם שערים, עם צמד (12, 40) ובישול לריקו אואקי (29). מינה טנאקה (83) הבקיעה את הרביעי והחבורה מארץ השמש העולה הפכה לראשונה שעולה לשמינית הגמר עם תשע נקודות במונדיאל הזה.

משחק נוסף:

קוסטה ריקה - זמביה 3:1

שחקניות נבחרת אוסטרליה חוגגות, מונדיאל הנשים. רויטרס
כמה זה מתוק. אוסטרליה חוגגת/רויטרס

בית ג'

קנדה - אוסטרליה 4:0

אחרי שניו זילנד סיימה את דרכה כבר בשלב הבתים, שותפתה לאירוח הטורניר אוסטרליה הצליחה להימנע מגורל דומה, ובסטייל. האוסטרליות ידעו שהפסד יוביל אותן להדחה כואבת, אבל במקום זה הן ניצחו 0:4 את האלופה האולימפית קנדה, ועלו לשמינית מהמקום הראשון בבית. היילי ראסו כבשה צמד במחצית הראשונה (9, 39), מרי פאולר (58) וסטף קארלי (90) סגרו סיפור במחצית השנייה לעיני האצטדיון הנלהב במלבורן.

אירלנד - ניגריה 0:0

האפריקאיות הוליכו את הבית ערב המחזור בזכות הפרש שערים, ועלו לשמינית למרות ה-0:0, מהמקום השני בבית. האיריות מנגד, השיגו נקודה ראשונה אי פעם בטורניר ויתנחמו בזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully