וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ נבחרת ברזיל הותקף ע"י מאמן הכושר, והגיש תלונה במשטרה

סערה בפלמנגו. פבלו פרננדס מהצוות של חורחה סמפאולי הכה את פדרו בחדר ההלבשה: "שאלוהים יעזור למי שחושב שאלימות פיזית פותרת בעיות". הצוות יפוטר?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.7/ספורט1

הכדורגל הברזילאי סוער ביממה האחרונה בעקבות תקרית קשה בחדר ההלבשה של פלמנגו, מהקבוצות המובילות במדינה ובדרום אמריקה כולה. מאמן הכושר פבלו פרננדס תקף בפנים את שחקן הקבוצה פדרו, והחלוץ שנכלל בסגל נבחרת ברזיל במונדיאל האחרון הגיש נגדו תלונה במשטרה.

הרקע לאירוע הוא שפדרו, מהשחקנים הבולטים בסגל של המאמן הארגנטינאי חורחה סמפאולי, הודח מההרכב ובשלושת המשחקים האחרונים קיבל 28 דקות בסך הכל. הלילה (בין שבת לראשון) פגשה פלמנגו את אתלטיקו מיניירו, וכשפדרו נותר על הספסל לאחר שסמפאולי ביצע חילוף כפול בדקה ה-65, הוא סירב להמשיך להתחמם וחזר לספסל בעצבים בניגוד לבקשת פרננדס.

המצב יצא מכלל שליטה בחדר ההלבשה לאחר המשחק, כשהרננדס תקף את פדרו בפניו ופצע אותו בשפה ובשיניים. בברזיל דווח כי בעקבות המקרה ישנם שחקנים שמסרבים להמשיך להתאמן תחת הרננדס. מספר שחקנים ליוו את פדרו בעת הגשת התלונה למשטרה ומסרו עדות, כאשר גם פרננדס מסר את עדותו בתחנה. המשרה של המאמן סמפאולי נמצאת בסכנה גם כן, זאת אם לא יביע תמיכה בהדחה המיידית של יד ימינו.

חורחה סמפאולי, מאמן פלמנגו. Pedro Vilela, GettyImages
יאבד את המשרה בגלל התקרית? סמפאולי/GettyImages, Pedro Vilela

פדרו כתב ברשתות החברתיות אודות המקרה: "אני יכול לדבר על מיעוט הדקות שקיבלתי במשחקים האחרונים, אבל מה שקרה יותר רציני ממה שקורה במגרש. הותקפתי ע"י פרננדס וקיבלתי אגרוף לפנים בלי שום סיבה. לא מגיע כבוד למי שחושב שמותר לו לתקוף אנשים. עברתי הרבה דברים בפלמנגו, אך שום דבר לא משתווה לזה. שאלוהים יעזור למי שחושב שב-2023 אלימות פיזית פותרת בעיות. אני מודה להוריי על החינוך שנתנו לי".

אין מדובר בתקרית הראשונה שבה מדובר חבר הצוות של סמפאולי. כשהשניים עבדו יחד במארסיי, הם היו מעורבים במהומה שהובילה לפיצוץ המשחק מול ניס באוגוסט 2021 כשפרננדס תועד תוקף אוהד של ניס.

  • עוד באותו נושא:
  • פלמנגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully