וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפרים את האבטחה: שיתוף הפעולה החדש של מקלארן

טכנולוגיה פוגשת מהירות: קבוצת NEOM McLaren Formula E משתפת פעולה עם מובילת אבטחת הסייבר העולמית טרנד מיקרו

שיתוף פעולה של מקלארן. יחצ,
שיתוף פעולה של מקלארן/יחצ

NEOM McLaren Formula E Team, קבוצת מירוצי הספורט המוטורי האיקונית עם למעלה מ-60 שנות הצלחה, מכריזה על שותפות רשמית עם מובילת אבטחת הסייבר העולמית Trend Micro. השותפות תתחיל בתחרות ה-E-Prix של לונדון 2023 ותמשך עד 2024 בעונת אליפות העולם בפורמולה E של ABB FIA ואילך. שיתוף פעולה זה מפגיש שני מותגים חדשניים עם התמקדות משותפת במהירות, האצה ומחויבות הדדית לשיפור אבטחת הסייבר העולמית.

טרנד מיקרו, מובילה עולמית בתחום אבטחת סייבר, מגינה על למעלה מ-500,000 ארגונים ו-250 מיליון אנשים ברחבי העולם באמצעות פלטפורמת אבטחת הסייבר המתקדמת שלה, Trend Vision One™, על ידי ניצול תובנות על איומים הנאספים מלמעלה מ-250 מיליון חיישנים הפזורים בעננים, ברשתות, במכשירים ובנקודות קצה, המונעים על ידי הדור הבא של XDR (זיהוי ותגובה מורחבים) ובינה מלאכותית המספקים הגנה מקיפה.

גישת אבטחת סייבר הוליסטית

במסגרת שיתוף הפעולה בין השתיים, טרנד מיקרו תעזור לקבוצת NEOM McLaren Formula E Team להתגבר על האתגרים הבאים:

1. NEOM McLaren מקיימים פעולות מתוחכמות ומורכבות, לרוב במרחק מאות קילומטרים מהמטה הראשי של NEOM מקלארן.

2. צוותי NEOM McLaren משתפים פעולה עם שרשרות אספקה מורחבות במקומות מרוחקים, וחושפים אותם לסיכוני אבטחת סייבר מוגברים.

כמו כן, Trend Vision One תספק ל-NEOM McLaren גישת אבטחת סייבר הוליסטית, המתייחסת למשטח ההתקפה המתפתח ולמגבלות המשאבים. פלטפורמת אבטחת הסייבר כוללת גילוי משטח תקיפה, ניהול הערכת סיכוני סייבר ומערכת אקולוגית מתרחבת של אינטגרציה.

"אנו נרגשים לבסס את הברית הזו עם NEOM McLaren Formula E Team, ארגון המהדהד עם הפילוסופיות המשותפות שלנו. יחד, אנו שואפים להניע חדשנות בתעשייה, לחזק את החוסן נגד איומי סייבר ולהאיץ את ההתקדמות", אמר דניה ת'אקר סמנכ"ל שיווק ומכירות גלובליים בטרנד מיקרו
"אנו שמחים לקבל בברכה את טרנד מיקרו לצוות שלנו. אבטחת סייבר היא בעלת חשיבות עליונה עבורנו כאשר אנו נוסעים לערים אייקוניות ברחבי העולם. עם טרנד מיקרו, נחקור דרכים שיתופיות להבטיח את בטיחות הפעילות שלנו. השותפות שלנו מתודלקת על ידי סינרגיה גדולה, ואני מצפה בקוצר רוח לשנים הבאות", אמר איאן ג'יימס, מנכ"ל NEOM McLaren Electric Racing ומנהל הצוות, NEOM McLaren Formula E Team.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully