וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען שילוב אנשים עם אוטיזם: מרוץ המשפחות "ליל ירח" ה-6 יוצא לדרך

ביום חמישי הקרוב יתקיים בפעם השישית מרוץ המשפחות "ליל ירח" - המרוץ החברתי השנתי לשילוב אנשים עם אוטיזם בחברה

מרוץ ליל ירח. אורן אבקסיס,
מרוץ ליל ירח/אורן אבקסיס

ביום חמישי ה-03.08.2023, באווירה לילית מדהימה ייצא לדרך במטעי החוחובה של קיבוץ חצרים מרוץ "ליל ירח- למען שילוב אנשים עם אוטיזם בחברה", בו ירוצו 500 משתתפים בשלושה מקצים: 2 ק"מ למשפחות וילדים, 5 ק"מ ו- 10 ק"מ. המרוץ שמתקיים זו השנה השישית מנגיש את הפעילות הספורטיבית לכלל האוכלוסייה מתוך רצון להעביר את המסר שכולנו שווים וראויים לשילוב בחברה.
מרוץ "ליל ירח" מתקיים בניהולה והובלתה של קבוצת הריצה RUNNING B7, שבבעלותו של מאמן הריצה סרחיו אללוף. את הפקת המרוץ וארגונו מלווים עשרות מתנדבים, שנרתמים אליו באהבה מדי שנה.

ההשתתפות במרוץ הינה ללא עלות ומתקיימת אודות לתרומות של נותני החסות למרוץ שתומכים במטרה החשובה: חיפה, קופת חולים מאוחדת, מחסני השוק, גיל מדיקאל, מרכז עזריאלי לחקר האוטיזם, עמותת "מטב", בליקר בייקרי, חברת "שלי הילה נכסים", חברת אמורפיקל ועוד. משתתפי המרוץ ייהנו מהפנינג שמח עם הפעלות לילדים, מוסיקה טובה, צלמים ובסיומו ארוחה קהילתית ענקית!

סרחיו אללוף, מאמן קבוצת RUNNING B7 ומוביל המרוץ, אמר: "האפשרות להנגיש את הריצה לכולם ולאפשר לכל אחד להשתתף ללא עלות, יחד עם העלאת המודעות לנושא שילוב אנשים עם אוטיזם בחברה גורם לי לתחושת גאווה גדולה. אני וחברי קבוצת הריצה שלי מאמינים בזכות של כל אדם להיות שונה ושווה. מרוץ ליל ירח מאפשר חיבור בין אנשים ומאחד לבבות. אנחנו מחכים לכם במרוץ!".

מרוץ "ליל ירח", יום חמישי ה-3 באוגוסט 2023 בשעה 18:30, מטעי החוחובה, קיבוץ חצרים. ההשתתפות ללא עלות בהרשמה מראש בלינק. פרטים נוספים בדף הפייסבוק או במספר: 0525221389 - סרחיו

  • עוד באותו נושא:
  • מרוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully