וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:4 לליברפול על לסטר, מנצ'סטר סיטי הפסידה, אנקונקו שוב כבש לצ'לסי

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 23:59

המייטי רדס כבשו רביעייה משחק שלישי ברציפות בהכנה. האורוגוואי הבקיע (30), המצרי בישל לקלארק (35) ולז'וטה (38), דואק הוסיף (64). מנצ'סטר סיטי הפסידה 2:1 לאתלטיקו מדריד, צ'לסי גברה 0:2 על פולהאם

תקציר: ליברפול - לסטר לסיטי 0:4/ספורט1

הקבוצות הגדולות ממשיכות לקיים משחקי הכנה באסיה ובזמן שליברפול, שהגיעה למזרח אחרי שני משחקים בגרמניה, טיילה לניצחון 0:4 על לסטר בסינגפור, אלופת אירופה מנצ'סטר סיטי הפסידה 2:1 לאתלטיקו מדריד בסיאול שבדרום קוריאה.

שחקני ליברפול מוחמד סלאח, דרווין נונייס חוגגים. Yong Teck Lim, GettyImages
ממשיכים לככב. נונייס וסלאח/GettyImages, Yong Teck Lim

ליברפול - לסטר סיטי 0:4

המייטי רדס סיגלו לעצמם הרגל לכבוש רביעיות במשחקי קדם העונה. בדיוק כמו מול קרלסרוהה (4:4) וגרויטר פירת (2:4), ליברפול פגשה את הרשת ארבע פעמים גם הפעם, כשדרווין נונייס ומוחמד סלאח המשיכו לגלות יכולת טובה. צמד שחקני ההתקפה, שהיו מעורבים בשלושה מארבעת השערים במשחק הקודם, סיפקו תפוקה גם הפעם. האורוגוואי הבקיע את השער הראשון (30), המצרי בישל לבובי קלארק (35) את השני ולדיוגו ז'וטה (38) את השלישי, ובן דואק התכבד בשער האחרון (64). ליברפול תפגוש את באיירן מינכן ביום רביעי (14:30, ספורט1), גם כן בקלאנג שבסינגפור.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי. Chung Sung-Jun, GettyImages
הולאנד לא כבש, מנצ'סטר סיטי הפסידה לאתלטיקו/GettyImages, Chung Sung-Jun

צפו בתקציר ניצחונה של אתלטיקו מדריד על מנצ'סטר סיטי

תקציר: אתלטיקו מדריד - מנצ'סטר סיטי 1:2/ספורט1

צפו בניצחון של צ'לסי על פולהאם, אנקונקו שוב כבש

תקציר: צ'לסי - פולהאם 0:2/ספורט1

מנצ'סטר סיטי - אתלטיקו מדריד 2:1

משחק ההכנה שהיה בסכנת ביטול בעקבות מזג האוויר הסוער בסיאול שבדרום קוריאה, בסופו של דבר נפתח באיחור של כחצי שעה והסתיים בניצחון הקולצ'ונרוס על אלופת אירופה. פפ גווארדיולה פתח בחוד עם חוליאן אלברס וארלינג הולאנד ובקישור עם ג'ק גריליש, פיל פודן וברנרדו סילבה, אבל השליטה שלהם במשחק לא נשאה פרי והקבוצות ירדו למחצית בתיקו ללא שערים.

בדקה ה-55 ביצע גווארדיולה שמונה חילופים, שהתווספו להחלפת אדרסון באורטגה בהפסקה, כך שעל המגרש נותרו רק אלברס והבלם רובן דיאס שגם השלימו 90 דקות. בדקה ה-61 גם דייגו סימאונה ביצע עשרה חילופים בנוסף להחלפת השוער יאן אובלק במחצית, אבל בצד שלו נכנסו שחקנים בכירים יותר והשערים הגיעו מ-ממפיס דפאי (67) ויאניק קראסקו (74). דיאס רק צימק בנגיחה בדקה ה-85 מבישול של סרחיו גומס שכיכב ביורו הצעירות עם ספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully