וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסלפפה: "מרגיש קצת פספוס". לם: "לקראת הסיום משהו השתבש"

מאמן הפועל פתח תקוה אחרי ה-0:0 בדרבי: "יכולנו להכריע. אנחנו בתהליך התקדמות". מאמן מכבי: "נצטרך לתקן את הדברים". ורד: "ההכנה נפגעה בלי השחקנים שלא עברו בבקרה"

תקציר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - הפועל פתח תקוה 0:0/ספורט 1

הדרבי הראשון של העונה בין מכבי להפועל פתח תקוה הציג הערב (שבת) כדורגל נהדר לפרקים, כשהקבוצה של עופר טסלפפה ראתה כיצד שער של רוי נאווי נפסל ואת פורצ'ן באסי מחמיץ בענק מקרוב ב-0:0 בין הקבוצות במחזור הפתיחה של בית ב' בגביע הטוטו.

בני לם מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
בני לם מאמן מכבי פתח תקוה/דני מרון

בני לם על התיקו: "היו דברים טובים ופחות טובים שאנחנו צריכים לתקן לקראת פתיחת הליגה. זה גביע הטוטו, אנחנו רוצים לנצח גם אותו. ברבע שעה האחרונה משהו השתבש אצלנו, שם נצטרך לתקן. אנחנו צריכים לבעוט יותר לשער, מצפה יותר משחקני הקישור להעיז יותר".

על היכולת של הקבוצה: "לא הבדלנו בין לחץ גבוה למשחק נסוג. נצטרך לתת על כך את הדין ולבדוק את זה באימונים. טוקלומטי? עידן עוד ילד, אבל שחקן מצוין. הסברתי לו שקודם יביא פרנסה - גולים ומסירות רוחב שיביאו לנו שערים. היום הוא לא הצליח".

רובי לבקוביץ' על ההצלות: "לא חושב שזה בזכותי. כל הקבוצה עבדה, זה משחק ראשון, ניסוי כלים ראשון. היו 70 דקות טובות במעמד צד אחד ואז דברים פחות הלכו לנו. למשחק ראשון אנחנו מרוצים".

על החזרה לליגת העל: "אני רואה את מכבי פתח תקוה לגבי הנדנדה בין ליגת העל לליגה הלאומית כדבר שצריך להפוך לדרך קבע אך ורק בליגת העל".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עופר טסלפפה מאמן הפועל פתח תקוה. דני מרון
"המצבים שלנו היו טובים יותר". טסלפפה/דני מרון

עופר טסלפפה על משחק החזרה: "מרגיש קצת פספוס. המצבים שלנו היו טובים יותר, יכולנו להכריע. אנחנו בתהליך התקדמות ומאוד מרוצה. הסגל הקצר? באופן טבעי מעדיף להתעסק במי ששיחקו, אבל גם שכולם יעברו בבקרה ונוכל להשתמש בכל הסגל המלא, גם שחקני הנוער היו טובים".

על שחקני הרכש: "הם העדיפו לבוא לפה קודם כל בגלל המועדון עצמו. אנחנו צריכים לזכור שאנחנו עולה חדשה שלא הייתה עשור בליגת העל".

על התפקיד בליגת העל: "תחושה מדהימה וכיפית. עשיתי דרך להגיע לכאן ואני מקווה להמשיך אותה".

עידן ורד על המחצית השנייה: "זה מרגיש פספוס, אבל זה רק המשחק הראשון של העונה. לאט לאט נהיה טובים יותר. השחקנים שלא הצטרפו רשמית עדיין? זה פגע בהכנה, אבל מי שפה היום נתן מאה אחוז והיה טוב מאוד. גאים בהם, בכולם".

על ההגעה של ריקן ושכטר: "כל אחד בפני עצמו זה שחקנים שלא צריך לשכנע. הם עברו כברת דרך. אנחנו באים עם קהל ענק, כל הזמן יש לחץ וציפיות. בדיוק בשביל זה יש את השחקנים האלה וחובת ההוכחה עלינו. להתחיל עונה בליגת העל? בינואר זה היה רגע לא קל, הייתי צריך לשחרר מהאגו ולעשות מה שטוב לי אישית. אם אני לא על הדשא אני לא מאושר. מי שלא מסכן לא מרוויח. מאושר שאני פותח עונה בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully