וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפתי יפתח בשערה של מכבי נתניה, מבאה ייבחן בשורות הפועל חדרה

29.7.2023 / 21:49

ללא טוומאסי שבדרכו לפאפוס, מחזיקת גביע הטוטו תתחיל את העונה מול שכנתה (א', 20:00, ספורט4). אביטן: "עדיין חסרים 3-4 שחקנים משמעותיים"

מסיבת העיתונאים ואימון הפתיחה של מכבי נתניה בעונת 2023/24/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ניר חן

מכבי נתניה

מחזיקת גביע הטוטו, שבעונה שעברה הגיעה דרך המסלול האירופי המקוצר והניפה את הגביע בלי לכבוש, תתחיל מחר (ראשון, 20:00, ספורט4) את מסע ההגנה על התואר כשתארח את הפועל חדרה במסגרת בית א'. במכבי נתניה מתייחסים ברצינות למפעל השלישי בחשיבותו, הן בפן המקצועי והן בפן הכספי - בכל הנוגע למענקים עבור ניצחונות ומיקום במפעל.

מי שלא יהיה בסגל הוא שחקן הכנף פטריק טוואמסי, שצפוי לעבור לפאפוס הקפריסאית אחרי שעסקת מעברו כבר סוכמה בין המועדונים וכעת נותרו עוד פרטים קטנים כאלה ואחרים, עד לחתימה הרשמית. השוער רז כרמי עדיין מתאושש מפציעה ותומר צרפתי הוא זה שיפתח בין הקורות.

"זה משחק ראשון של העונה, אמנם גביע הטוטו, אבל זה משחק מאוד חשוב עבורנו", אמר המאמן רן קוז'וך. "משחק בית, מול הקהל שלנו, בחזרה לעונה חדשה ואני מאחל לכולם שתהיה עונה מוצלחת. התחושות הן מאוד טובות, השינויים בסגל עדיין לא נגמרו ואנחנו עדיין בתהליך של בנייה. השחקנים מאוד רוצים ונכונים לעבוד קשה ומבינים את הרעיונות שלנו, אני מאוד מקווה שההתחלה תהיה טובה, כזו שתיתן לנו ביטחון להמשך ותחבר את האנרגיות סביב כולנו יחד עם הקהל לימים טובים".

עומרי גנדלמן עם מקסים פלקושצ'נקו באימון פתיחת העונה של מכבי נתניה. ברני ארדוב
מוכן לבכורה. מקסים פלקושצ'נקו לצד עומרי גנדלמן/ברני ארדוב

הפועל חדרה

האורחת עדיין לא סיימה לבנות את הסגל שלה ותתחיל את דרכה בגביע הטוטו עם שלושה זרים בלבד, ביניהם המגן קויה מבאה שהצטרף השבוע לאימונים ויוחתם אם ירשים, לאחר שכבר סיכם את תנאיו. בימים הקרובים צפוי לנחות בישראל הבלם סולימאן קוליבאלי מחוף השנהב, שאמור להצטרף גם הוא לסגל של הפועל חדרה.

מי ששוחרר בסופו של דבר הוא החלוץ קוואמי פפרה שלא יוחתם. פפרה הגיע להתרשמות ונראה טוב במחנה האימון בבולגריה, אולם בסופו של דבר, למרות הרצון להחתימו, הצדדים לא הגיעו להסכמות והמאמן ניסו אביטן יחפש כעת שחקן התקפה זר אחר במקומו.

"המשחק מחר הוא הזדמנות טובה לבחון את השחקנים ולראות עד כמה אנחנו מוכנים מבחינת הכושר הגופני", אמר המאמן אביטן לקראת המשחק. "עדיין חסרים לנו שלושה-ארבעה שחקנים משמעותיים, אבל בסך הכול חזרנו עם תחושות טובות ממחנה האימונים ואנחנו רוצים לראות את זה, בא לידי ביטוי מול יריבות איכותיות מהליגה שלנו".

הקשר ניב גוטליב הוסיף: "כל פעם מחדש זה מרגש לפתוח עונה. גביע הטוטו הוא אמנם המשך ישיר של ההכנה, אבל יאפשר לנו לבדוק את היכולת שלנו, במשחק רשמי ראשון. אנחנו עדיין צריכים להמשיך להתחבר מבחינה מקצועית".

עוד בוואלה!

במשחק שפתח את בית א': בני סכנין גברה 0:1 על הפועל חיפה

לכתבה המלאה
ניב גוטליב שחקן הפועל חדרה בחימום. שלומי גבאי
"כל פעם מחדש זה מרגש לפתוח עונה". ניב גוטליב/שלומי גבאי

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: נתניה
קהל: 3688

משחקי יום רביעי בבית א':

הפועל חדרה - הפועל חיפה (19:45, ספורט3)
מכבי בני ריינה - מכבי נתניה (20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully