וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולקאניס: "לאיוס שחקן שעושה את ההבדל, אסור היה לאבד גם אותו"

מאמן הפועל תל אביב סיכם את ה-1:1 נגד הפועל ירושלים בגביע הטוטו: "רוצים להיות קבוצה התקפית, אבל צריך את הכלים הנכונים". איינבינדר: "מבטיח שמה שהיה בעונה שעברה לא יחזור"

תקציר ה-1:1 של הפועל ירושלים מול הפועל תל אביב בגביע הטוטו/ספורט1

"אני לא מאוכזב מהתיקו כי זה שלב מאוד מוקדם, אבל אני אוהב את זה שהשחקנים מאוכזבים זה מלמד על רוח הלחימה והגישה שלהם. אני מרוצה מאיך ששיחקנו במחצית הראשונה, ראיתי חלק מהאינטנסיביות שרצינו. יש עוד חודש ויש זמן לעבוד". כך סיכם הערב (שבת) מייקל ולקאניס את ה-1:1 של הפועל תל אביב בחוץ נגד הפועל ירושלים, במחזור הראשון בגביע הטוטו.

המאמן הוסיף על המשחק: "השחקנים נלחמו כאילו זה המשחק האחרון שלהם וזה מה שאנחנו רוצים לראות בהפועל תל אביב. אנחנו בדרך הנכונה. הצעירים עושים את מה שאנחנו עובדים עליו באימונים ואני מקווה שכשהפצועים יחזרו הם יוסיפו".

טל ארצ'ל (מימין) עם דוד קלטינס שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
השחקנים התאכזבו, ולקאניס פחות/ברני ארדוב

אחרי שלושה משחקי הכנה בהם הפועל תל אביב נראתה לא טוב וחסרת רעיונות בהתקפה, הפעם היה שיפור ביכולת, בין היתר בזכות הישאם לאיוס - שלא השתתף במשחקים במחנה האימונים - אבל חתם אתמול על חוזה חדש, עלה היום בהרכב והבקיע שער יפה.

המאמן האוסטרלי אמר: "החלפתי אותו בדקה ה-59 כי אסור לנו לאבד עוד שחקנים. אנשים שוכחים שהוא היה עם הנבחרת הצעירה ולא הייתה לו מנוחה. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד עוד שחקנים חשובים. הוא מתחיל להבין את משחק הלחץ והסגנון שאנחנו רוצים. הוא שחקן מצוין שיכול לעשות את ההבדל. אנחנו מחכים גם לשלושת הפצועים, אוז'בולט, רודריגס ואלטמן".

על חיזוק לחלק הקדמי: "אנחנו רוצים את הפרופיל הנכון ועובדים מאוד חזק על זה. אנחנו רוצים להיות קבוצה התקפית, אבל צריך את הכלים הנכונים. ראיתם שלאיוס עשה את ההבדל. בגרמניה שיחקנו נגד קבוצות חזקות ולמדנו את החלק ההגנתי, היום כבר עבדנו יותר גם על החלק הקדמי. זה כמו ללכת לבית הספר, לא לומדים הכול ברגע אחד".

על החתמת עזיז קאיונדו, שיהיה המגן השמאלי השלישי של הקבוצה, אמר ולקאניס: "מדובר בשחקן שיכול לתת לנו פתרונות ויכול לשחק בכמה עמדות. גם אביב סלם יכול לשחק יותר קדימה, כשחקן כנף. יש מחשבה מאחורי השיגעון".

עוד בוואלה!

פעמיים גולאסו: הפועל ירושלים והפועל תל אביב נפרדו ב-1:1 בגביע הטוטו

לכתבה המלאה
דן איינבינדר שחקן הפועל תל אביב לפני איתי זדה שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"מבטיח שמה שהיה בעונה שעברה לא יחזור". איינבינדר/ברני ארדוב

דן איינבינדר אמר: "מאכזב מאוד לספוג בסיום. נכנסים לעניינים לאט לאט, תכנית המשחק עבדה ברוב הדקות. גם בדקות הפחות טובות שלנו הצלחנו לעצור אותם ומאוד חבל על הגול הזה בתוספת הזמן. מעט נאיביים, אבל זה גביע הטוטו. אני יכול להבטיח שזה לא יחזור על מה שהיה בעונה שעברה, בליגה לא נהיה נאיביים. חסרים לנו כמה שחקנים משמעותיים, אבל אין ספק שמי שהיה כאן נמצא בסגל בזכות. יש פה שחקנים שמקבלים הזדמנות ראשונה בהפועל תל אביב ובליגת העל, והם עשו משחק טוב".

על לאיוס: "מבחינתנו לא הייתה שום סאגה. הוא היה איתנו מהרגע שחזר מהטורניר של הנבחרת הצעירה, היה חלק מאיתנו מהרגע הראשון. לפעמים יש הצעות ויש התעניינות ויש רצונות, אבל הוא רצה להישאר פה ואני בטוח שהוא יעשה עוד קפיצת מדרגה ויהיה יותר דומיננטי. נעזור לו, נחבק אותו והוא יעזור לנו לשמח את הקהל".

על המטרות: "נלך ונשתפר, ואני מבטיח שמה שהיה בעונה שעברה לא יחזור. מוקדם לצאת בהצהרות כרגע, אנחנו יודעים איפה אנחנו נמצאים וכמה הסמל הזה מחייב, אבל צריך עוד קצת זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully