וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלייז'ה סטיוארט חתם לעונה אחת בהפועל אילת

29.7.2023 / 21:03

הגארד-פורוורד (27, 1.96) ששיחק בעונה שעברה בצורה מוצלחת בנאפולי מצטרף לסגל של מסימליאנו מנטי לצד ג'ו צ'ילי: "פיזי מאוד ובעל כישרון גדול שיתרום לנו להגשים את החזון"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.7/ספורט1

הפועל אילת הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של הגארד-פורוורד האמריקאי אלייז'ה סטיוארט ששיחק בעונה שעברה בליגה האיטלקית. סטיוארט מצטרף בסגל של מסימילאנו מנטי האיטלקי לגארד ג'ו צ'ילי, הרכזים קורן ז'ורנו ועידו הראל והמתאזרחים קייל פייט וטי ג'יי קליין.

"אלייז'ה מייצג את החזון שעליו אנחנו בונים את הקבוצה, הוא פיזי מאוד ובעל כשרון גדול שיתרום לנו רבות בקו הקדמי", אמר מנטי בהודעה לעיתונות שהוציאה אילת.

סטויארט (27, 1.96) הוא בוגר אוניברסיטת דרום קרוליינה החזקה משנת 2018, כשבעונתו האחרונה במכללות רשם 11.7 נקודות ו-3 ריבאונדים בממוצע. אחרי שלא נבחר בדראפט חתם על חוזה אקזיביט טן עם אינדיאנה, אבל שיחק בקבוצת הבת פורט ווין מד אנטס מליגת הפיתוח, כשבמהלך העונה הוא עובר לוויסקנסין הרד.

אלייז'ה סטיוארט, הפועל אילת. הפועל אילת, אתר רשמי
שיחק בליגה האיטלקית. אלייז'ה סטיוארט/אתר רשמי, הפועל אילת

סטיוארט יצא לראשונה לאירופה בעונת 2019/20 וחתם בהלסינקי סיגלס מהליגה הפינית. בעונה לאחר מכן עבר לשלאסק ורוצאלב הפולנית ובעונת 2021/22 שיחק עם קלוז' הרומנית בליגת האלופות. בעונה הקודמת הגיע לנאפולי מהליגה הראשונה באיטליה ורשם ב-29 משחקים 11.4 נקודות ו-2.8 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully