וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 29.7: הוילונד סיכם במנצ'סטר יונייטד, קבאני בבוקה ג'וניורס

עודכן לאחרונה: 29.7.2023 / 22:54

החלוץ הדני יצטרף תמורת 70 מיליון יורו מאטאלנטה, האורוגוואי חתם לעונה וחצי וילבש את החולצה עם הספרה 10. חאמס רודריגס הצטרף לסאו פאולו, סקאמקה יושאל לרומא, סן מקסימן נפרד מניוקאסל ובדרך לאל אהלי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.7/ספורט1

רשמי

* אדינסון קבאני שהתיר את חוזהו בולנסיה, חתם לעונה וחצי במדי בוקה ג'וניורס וילבש את החולצה עם הספרה 10.

* בלם נבחרת הולנד נתן אקה האריך חוזה במנצ'סטר סיטי עד 2027.

* ריינג'רס רכשה מפיינורד את החלוץ הברזילאי דנילו תמורת 6.3 מיליון יורו.

* יורגיוס קיריאקופולוס, המגן היווני של ססואולו, עבר למונצה בהשאלה עם אופציית רכישה.

* חאמס רודריגס חתם לשנתיים במדי סאו פאולו מהליגה הברזילאית.

ג'אנלוקה סקמאקה שחקן ווסטהאם חוגג שער. רויטרס
חובר לדיבאלה ברומא. סקמאקה/רויטרס

* באירופה מיישרים קו - רסמוס הוילונד יהיה שחקן מנצ'סטר יונייטד בימים הקרובים. החלוץ הדני יצטרף לשדים האדומים מאטאלנטה תמורת 70 מיליון יורו בחוזה ל-5 שנים עם אופציה לשנה נוספת.

* אחרי עונה אחת בלבד, ג'יאנלוקה סקאמקה בדרך להשאלה ברומא. לפי ה"דיילי מייל", החלוץ של ווסטהאם יצטרף לזאבים שיוכלו לרכוש אותו בתום העונה תמורת 19.5 מיליון ליש"ט.

* אלן סן מקסימן נפרד בפוסט ברשתות החברתיות מאוהדי ניוקאסל לקראת השלמת מעברו לאל אהלי הסעודית. שחקן הכנף בן ה-26 יצטרף לרוברטו פירמינו, ריאד מחרז ואדואר מנדי במועדון העשיר כשהמגפייז יקבלו עבורו 30 מיליון ליש"ט.

* אדינסון קבאני צפוי לחתום בבוקה ג'וניורס לשנה וחצי ויוצג ביממה הקרובה. החלוץ האורוגוואי התיר את חוזהו עם ולנסיה שתפצה אותו ב-1.5 מיליון יורו, וסיכם את תנאיו במועדון הארגנטיני כשהופעת הבכורה שלו צפויה להיות בגביע ליברטדורס, מול נסיונאל ממולדתו.

* פאולו דיבאלה צפוי להישאר ברומא, למרות השמועות על התעניינות מצ'לסי. מחרתיים יפוג תוקף סעיף השחרור המאפשר לארגנטינאי להשתחרר לקבוצה מחוץ לאיטליה תמורת 12 מיליון יורו, אולם ב"גאזטה דלו ספורט" נכתב שהוא החליט בכל מקרה להמשיך בג'אלורוסי ואם יחתום על הארכת חוזה, זה ככל הנראה יהיה אחרי חלון ההעברות.

* לפי העיתונאי רודי גאלטי, קפטן פריז סן ז'רמן מרקיניוס הסכים לפתוח בשיחות עם אל נאסר הסעודית. אל נאסר פנתה לפני מספר ימים לנציגיו של הברזילאי וכבר הגישה הצעה. כזכור, הקבוצה של כריסטיאנו רונאלדו צירפה הקיץ את אלכס טלס, מרצלו ברוזוביץ' וסקו פופאנה, כשגם סאדיו מאנה מתקרב.

* לפי "Relevo", פרנק קסייה הביע נכונות לעזוב את ברצלונה בפעם הראשונה. יחסיו של הקשר עם צ'אבי "בנקודת שפל".

* מנצ'סטר יונייטד סירבה להצעה בסך 20 מיליון ליש"ט מווסטהאם עבור הארי מגווייר. לפי דיווחים ב"סקיי", השדים האדומים דורשים לא פחות ממחיר כפול עבור הבלם - 40 מיליון ליש"ט - והם לא "דוחקים אותו החוצה מהקבוצה".

* מילאן ממשיכה לחזק את החלק הקדמי שלה, והשם הבא שיצטרף הוא יונוס מוסא. שחקנה של ולנסיה ונבחרת ארצות הברית יגיע תמורת 18 מיליון יורו, לצד 2-3 מיליון יורו בבונוסים. בכך הוא יחבור לכריסטיאן פוליסיץ', שחקן נבחרת ארה"ב שגם כן הצטרף לרוסונרי החודש.

* ריאל סוסיאדד במגעים עם מנצ'סטר יונייטד על דוני ואן דה בייק, כך לפי "Relevo". אם וכאשר יעבור ההולנדי, זה יהיה במסגרת השאלה עם אופציית רכישה. האדומים ממתינים לעזיבה שלו או של פרד כדי לקדם את צירוף סופיאן אמרבט.

* נוליטו, לשעבר שחקן נבחרת ספרד, מחזיק לפי דיווחים במדינתו בהצעה מאריס סלוניקי. בעונה החולפת שיחק באיביזה שירדה מהליגה השנייה לשלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully