וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת קפיצות הראווה של ישראל קבעה את הקריטריון לפריז 2024

28.7.2023 / 20:13

נבחרת ישראל בקפיצות ראווה סיימה במקום הראשון בתחרות גביע האומות בפראג והגדילה את המשלחת הישראלית למשחקים בחמישה ספורטאים נוספים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.7/ספורט1

נבחרת ישראל בקפיצות ראווה ברכיבת סוסים הבטיחה היום (שישי) את מקומה במשחקים האולימפיים בפריז בשנה הבאה בפעם השנייה ברציפות, אחרי שסיימה במקום הראשון בתחרות גביע האומות בפראג שבצ'כיה. הרוכבים הישראלים הציגו קפיצות ראווה ברמה גבוהה מאוד וסיימו את התחרות עם 9 נק' חובה. במקום השני שהעניק אף הוא את הכרטיס למשחקים בפאריס השיגה נבחרת פולין עם 18 נק' חובה. הצמד המצטיין של הנבחרת היה אשלי בונד וסוסה דונטלו 141 שרשמו תחרות מושלמת ונקייה מפסילות.

בתום הסיבוב הראשון (מתוך שניים) ישראל הובילה עם 4 נקודות חובה, אחרי שבונד ודונטלו 141 ובלומן עם לדריאנו Z עשו מסלול מושלם. רובין מוהר וסוסו גלקסי HM סיימו את המסלול עם 4 נקודות חובה ואיזבלה רוסקוף עם סוסה C Vier 2 סיימו את המסלול עם 8 נקודות חובה שהושמטו (עבור כל נבחרת מנקדים שלושת הצמדים עם הניקוד הנמוך ביותר), וכך ישראל לקחה את ההובלה לפני הונגריה שצברה 5 נק' חובה ופולין עם 6.

אשלי בונד, רוכבת סוסים ישראלית. תומאס הולצבצ'ר עבור ההתאחדות הישראלית לספורט הרכיבה, אתר רשמי
נתראה בפריז. אשלי בונד/אתר רשמי, תומאס הולצבצ'ר עבור ההתאחדות הישראלית לספורט הרכיבה

בסיבוב השני והקובע ישראל רשמה הופעה מרשימה כשנוספו לה 5 נקודת חובה בלבד, ואילו יתר הנבחרות צברו כמות גבוהה בהרבה של נקודות, ובסיום הסיבוב נקבע שישראל ניצחה, כאמור, עם 9 נקודוצ, לפני פולין עם 18, ואילו ההונגרים שדורגו שניים אחרי הסיבוב הראשון, סבלו מסיבוב שני לא טוב וסיימו במקום השלישי עם 27 נקודות.

מבחינת הנבחרת הישראלית הסיבוב השני נפתח מצוין עם רכיבה מושלמת של בונד ודונטלו, וגם רוסקוף שרכבה שנייה עם C Vier 2 עברה את המסלול עם נקודת חובה אחת בלבד. למוהר וגלקסי היה סיבוב שני פחות טוב עם 12 נקודות חובה, אולם אלו הושמטו, ובלומן ולדריאנו השלימו את המשימה עם הפלת מכשול בודד שגרר 4 נקודות חובה ודירג את הנבחרת במקום הראשון וזיכה את ישראל בקריטריון אולימפי בפעם השנייה ברציפות לנבחרת קפיצות הראווה ברכיבת סוסים.

את הנבחרת הובילו, מקצועית, השף ד'אקיפ האנס הורן, המאמן הלאומי יארון דובלדאם והמנהל המקצועי עמיחי אלפרוביץ'. יצוין אף שהרוכבת בריטני רפלוביץ' הייתה הרוכבת הישראלית החמישית בתחרות והיא שימשה כרוכבת הרזרבית, לה לא נזקקו הפעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully