וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוגוט התאושש מהתרסקות וניצח בפולין, איינהורן נטש בצ'כיה

הרוכב של נבחרת ישראל ממשיך להוליך את טור דוקולה עם ניצחון בקטע שלישי ברציפות. רוכב "ישראל פרמייר טק" התרסק בצ'כיה

מחוץ לקווים, 27.7/עריכה: זיו שטיינר

המומנטום הנהדר של רוכב האופניים עודד קוגוט בטור דוקולה בפולין נמשך. הערב (שישי), רשם קוגוט במדי נבחרת ישראל ניצחון בקטע שלישי ברציפות, והוא מוביל את הדירוג הכללי עם החולצה הצהובה. מזג האוויר שליווה את קוגוט במהלך המירוץ, וההתרסקות שלו, הפכו את הקטע הנוכחי לאחד הסוערים שחווה: "זה היה המירוץ הכי הזוי שחוויתי בחיי. אחרי ההתרסקות, ניצחון אפילו לא היה אופציה".

"זה היה יום עם מזג אוויר נוראי. גשם ללא הפסקה מהזינוק ועד הסיום", המשיך הספרינטר, "45 קילומטר מקו הסיום החלקתי והתרסקתי. האופניים יצאו מכלל שימוש כך שלקחתי את האופניים של חברי לנבחרת אלון יוגב. לא הייתה ברירה, היה לכולנו ברור שעלינו לשמור על החולצה הצהובה בכל דרך. ישרתי לפלוטון אבל אז התברר שזו היתה הדבוקה האחורית . בעזרת להב דוידזון ורועי ווינברג רדפנו אחרי הדבוקה הקדמית כמו משוגעים. לא חשבתי לרגע ללכת לספרינט ולנסות לנצח. לא חשבתי שיהיה לי עוד כוח גם אם ארצה. המטרה היחידה היתה לשמור על המקום הראשון בדירוג הכללי, אבל כשתפסנו אותם, פשוט המשכתי בכל מה שנותר לי הישר לתוך ספרינט הסיום ולהפתעתי ניצחתי".

ההישג של קוגוט הציב את נבחרת ישראל בעמדת ניצחון בטור כולו שיסתיים מחר, קוגוט מוביל את הטור בפער של 24 שניות מהמקום השני.

עודד קוגוט, רוכב אופניים ישראלי. Dana Dzankovic,
יום שהוא לא ישכח. קוגוט/Dana Dzankovic

בניגוד לקוגוט, איתמר איינהורן חווה יום מוצלח פחות במדי "ישראל פרמייר טק". אחרי שניצח קטע בפתיחת הטור הצ'כי, היום איינהורן נפצע ונאלץ לנטוש את המירוץ. אחרי ההתרסקות הוא פונה לבית חולים ובדיקת רנטגן הראתה שפציעתו קלה. התקווה היא שהוא יוכל להתייצב כמתוכנן לאליפות העולם בגלאזגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully