וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולפסברגר הודיעה: בריבו בדרך לארה"ב, יעבור בדיקות בפילדלפיה

האוסטרים בישרו כי המעבר של חלוץ נבחרת ישראל ל-MLS קרוב מתמיד, הבדיקות ייערכו בראשון. מוחמד במבה מהפועל ראשון לציון הוצג כמחליפו

מחוץ לקווים, 27.7/עריכה: זיו שטיינר

המעבר של תאי בריבו ל-MLS קרוב מתמיד. קבוצתו של החלוץ בשנתיים האחרונות, וולפסברגר האוסטרית, הודיעה כי בריבו נמצא בדרכו לארצות הברית ושם הוא ישלים את הבדיקות הרפואיות ביום ראשון לקראת מעבר לפילדלפיה יוניון.

בדומה לחלוצים שהצליחו בוולספברגר בשנים האחרונות - שון וייסמן ותאי בריבו - גם החלוץ החדש במועדון מגיע מהכדורגל הישראלי. האוסטרים הכריזו הערב (שישי) על צירופו של מוחמד במבה, חלוצה של הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית בשלוש השנים האחרונות. השחקן בן ה-21 עשה את קפיצת המדרגה אחרי שבשלוש עונות בעיר היין הבקיע 30 שערים ובישל 11 נוספים ב-11 הופעות. העונה החולפת הייתה הטובה ביותר של במבה עם 20 שערים.

יש מחליף: במבה מוצג בוולפסברגר

"עקבנו אחרי במבה תקופה ארוכה. עם הפיזיות, המהירות והיכולות הטכניות שלו, הוא בדיוק מסוג השחקנים שאנו מחפשים להתקפה שלנו. הוא הוכיח את היכולת שלו לאיים על השער בתחנה הקודמת שלו בישראל".

באשר לרביבו, האוסטרים מימשו הקיץ את האופציה להארכת חוזהו עד הקיץ הבא, אך הוא לא היה מעוניין בכך והקבוצה הבינה שמוטב למכור אותו עכשיו. הוא יהיה הישראלי השני ב-MLS כיום, אחרי גדי קינדה שמשחק בקנזס סיטי.

בריבו הגיע לוולפסברגר בקיץ 2021 אחרי כשלוש שנים בקבוצת הבוגרים של מכבי פתח תקוה. הוא כבש 37 שערים ב-73 משחקים בכל המסגרות ובזכות היכולת הטובה באוסטריה, הפך לבורג חשוב בנבחרת ישראל תחת אלון חזן. עד עכשיו רשם 11 משחקים ו-3 שערים במדים הלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully