וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגל מלא למכבי, חיסורים רבים בהפועל: בפתח תקוה נערכים לדרבי

28.7.2023 / 16:13

העולות לליגת העל ייפגשו במחזור הפתיחה של גביע הטוטו (שבת, 20:30, ספורט4), כשלם מגיע במצב אידאלי יותר. שני זרים חדשים עשויים לפתוח אצל טסלפפה, שייחסר את שכטר, ריקן ובראון

מחוץ לקווים, 27.7/עריכה: זיו שטיינר

מכבי והפועל פתח תקוה, שעלו העונה לליגת העל, יפתחו מחר (שבת, 20:30, ספורט4) את דרכן בגביע הטוטו בדרבי מסקרן כבר במחזור הראשון של שלב הבתים. למרות הדריכות בשני המועדונים וחשיבות הדרבי, עבור שתי הקבוצות מדובר בעיקר במשחק הכנה נוסף לקראת פתיחת ליגת העל בעוד פחות מחודש ימים.

תקציבה של מכבי פתח תקוה, שיעמוד העונה על 26 מיליון שקל, אושר בבקרת התקציבים כך שסגל מלא יעמוד לרשותו של בני לם. המאמן עדין מתלבט לגבי מספר עמדות בהרכב למחר, בין השאר עמדת המגן השמאלי והחלק הקדמי. ראשי המועדון יחד עם המאמן לם ממשיכים בחיפושים אחר בלם זר נוסף ויש גם מחשבה לצרף שחקן זר נוסף לחלק ההתקפי.

בני לם, מאמן מכבי פתח תקוה חוגג עלייה לליגת העל. ברני ארדוב
מגיע לדרבי בסגל מלא. בני לם/ברני ארדוב

תקציבה של הפועל פתח תקוה טרם אושר בבקרת התקציבים ומשמעות הדבר היא שמספר שחקני רכש, ביניהם איתי שכטר וסמואל בראון, לא ייכללו בסגל. אבי ריקן, ריצ'רד בואטנג, רם לוי ודרור ניר פצועים ויעדרו גם הם. צמד הזרים פורצ'ן באסיי ואנדרה טישייריה יכללו בסגל ועשויים אף לפתוח בהרכב. המאמן עופר טסלפפה, שעדיין לא השלים את בניית הסגל, יצטרך להסתדר עם הסגל החסר מאוד וינסה לאלתר הרכב בעיקר ממספר שחקנים צעירים בקבוצה.

השחרור הבינלאומי של המגן האקוודורי, יאן קיניונס, הגיע אחרי סגירת משרדי ההתאחדות לכדורגל וגם הוא לא צפוי להיות בסגל למשחק. מי שכן יכללו בסגל, הם שחקני קבוצת הנוער, רוי בן נביא, מקסים בבקו, ירין חנום וטיזיאנו צ'קאנה, בנו של שחקן העבר קרלוס צ'קאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully