וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין ללא ניצחון ביפן: פ.ס.ז' הפסידה לסרזו אוסקה, קגאווה הכריע

אלופת צרפת ללא ניצחון בשני משחקים במסעה במזרח הרחוק, שוב ללא ניימאר ואמבפה. אקיטיקה ו-ויטיניה כבשו, אקס דורטמונד ויונייטד השלים מהפך ו-2:3

תקציר: פריז סן זרמן - סרזו אוסקה 3:2/ספורט1

שני משחקים חלפו מאז החלה פריז סן ז'רמן החלה את מסע ההכנה ביפן, והיא עדיין ללא ניצחון. אחרי ה-0:0 מול אל נאסר וכריסטיאנו רונאלדו, היום (שישי) נכנעה אלופת צרפת לסרזו אוסקה המקומית 3:2. במוקד ההכנה כמובן ניצבת העובדה שקיליאן אמבפה נותר בצרפת בצל הסאגה סביב עתידו, וניימאר עדיין לא משותף עקב התאוששותו מפציעה, אך המשחקים האחרונים מראים כי למאמן החדש לואיס אנריקה יש עוד הרבה עבודה.

הוגו אקיטיקה, שכלל לא בטוח שיפתח את העונה בפ.ס.ז', העלה אותה ליתרון בדקה ה-17 עם בעיטה בנגיעה בתוך הרחבה. היתרון החזיק מעמד חמש דקות, אז ג'ורדי קרו הבלגי איזן עבור היפנים. האורחת השיבה לעצמה את היתרון בדקה ה-49 משער של ויטניה, היריבה העירונית של נטע לביא וגמה אוסקה איזנה בדקה ה-67 עם השוויון של סוטה קיטאנו.

על שער הניצחון המפתיע של היפנים היה חתום בדקה ה-79 קשר בעל עבר עשיר בכדורגל האירופי - שינג'י קגאווה. שחקן העבר של דורטמונד ומנצ'סטר יונייטד סובב כדור נפלא לחיבורים של ג'אנלואיג'י דונארומה, וקבע את תוצאת המשחק.

לפ.ס.ז' נותר משחק אחד ביפן מול סגנית אלופת אירופה אינטר ביום שלישי. לאחר מכן תמשיך למפגש בדרום קוריאה מול ג'ונבוק המקומית, וב-12 באוגוסט תפתח רשמית את העונה עם המחזור הראשון בליגה הצרפתית מול לוריין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully