וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא ישראלי חדש: גרומי ירד מ-51 שניות והעפיל לגמר אליפות העולם

השחיין עצר את השעון אחרי 50.98 שניות וישתתף בגמר ביפן בתחרות מאה מטר פרפר. פרנקל רשם 52.04 שניות, סיים אחרון בחצי הגמר ולא עלה. חרותי מחוץ לגמר 50 מטר חופשי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.7/ספורט1

גל כהן גרומי עשה היום (שישי) בצהריים היסטוריה. שעות ספורות אחרי שקבע את הקריטריון למשחקים האולימפיים בפריז, הוא עלה לגמר מאה מטר פרפר באליפות העולם ביפן עם התוצאה החמישית בטיבה בשני משחקי חצי הגמר כאשר עצר את השעון אחרי 50.98 שניות - והפך לשחיין הישראלי הראשון בהיסטוריה שיורד מ-51 שניות במאה מטר פרפר, שבר את שיאו של תומר פרנקל שעמד על 51.14.

בבוקר, במוקדמות, עצר גרומי את השעון על 51.61 שניות, מהיר יותר בשש מאיות מהקריטריון למשחקים האולימפיים ובכך גם שיפר את שיאו האישי שעמד על 51.79, אך לא עוד. זו הפעם הראשונה בה שחייני ושחייניות הנבחרת מעפילים לשלושה גמרים באליפות עולם, לאחר שאנסטסיה גורבנקו ורביעיית השליחים במשחה ל-100X4 חופשי לגברים העפילו בתחילת האליפות.

גל כהן גרומי, שחיין ישראלי. סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה, אתר רשמי
הישג ישראלי היסטורי בבריכה. גרומי/אתר רשמי, סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

גרומי סיים שלישי במקצה חצי הגמר השני, ובאותו משחה התחרה גם תומר פרנקל, שלא הצליח להעפיל לגמר - הוא סיים במקום ה-16 והאחרון במשחי חצי הגמר עם זמן של 52.04.

מירון חרותי, שגם כן קבע הבוקר את הקריטריון לפריז, לא הצליח להעפיל לגמר 50 מטר חופשי אחרי שקבע 22.04 שניות. הוא סיים שישי במקצה שלו ובמקום ה-14 בסך הכל. הוא היה עולה לגמר אם היה משחזר את התוצאה מהבוקר, 21.85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully