וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד בן 30, אין לו תואר: באיירן מינכן מתקרבת לרכישת קיין

הסקורר חוגג יום הולדת ומצפה לבשורות מהפגישה בין יו"ר טוטנהאם לבכירי אלופת גרמניה, ש"מאמינה ביכולתה לצרפו" ומתכוונת לשבור את שיא ההעברות שלה

תקציר: ליונס סיטי סיילורס - טוטנהאם 5:1/ספורט1

הארי קיין זכה בתארים אישיים ושבר שיאים בכל הנוגע להבקעת שערים פעם אחר פעם, אבל תואר בקריירה עדיין אין לו. היום (שישי) הוא חוגג את יום הולדתו ה-30 ובתור מתנה הוא בוודאי מקווה לקבל בשורות מהפגישה שצפויה בתחילת השבוע בין ראשי טוטנהאם לבאיירן מינכן, שלא מוכנה לוותר על האפשרות לצרפו.

על פי הפרסומים בגרמניה ובאנגליה, שניים מראשי באיירן מינכן היו אמורים להגיע היום ללונדון במטרה לדון עם יושב הראש דניאל לוי על מכירת הארי קיין, אך לבקשת לוי הפגישה נדחתה במספר ימים. לוי, כידוע, מתנגד לשחרר את הכוכב גם אם יאבד אותו בחינם בקיץ 2024, עם סיום חוזהו של החלוץ, אבל הבעלים שמעליו חושבים אחרת והורו למכור את קיין אם באיירן מינכן תסכים לשלם עבורו 100 מיליון ליש"ט (כמעט 117 מיליון יורו).

הארי קיין, חלוץ טוטנהאם. Yong Teck Lim, GettyImages
הקיץ האחרון שלו בטוטנהאם? קיין/GettyImages, Yong Teck Lim

לוי חזר ממסע המשחקים של טוטנהאם באוסטרליה ובאסיה גם כדי לדון עם ראשי באיירן מינכן, שמצדם על פי התקשורת הגרמנית "משוכנעים שאפשר להגיע לסיכום על רכישת הארי קיין". לפי הדיווחים, החלוץ כבר סיכם את תנאיו בבוואריה לפני מספר שבועות ואשתו אף תועדה בעיר בשבוע שעבר ובחנה דירות אפשריות.

באיירן מינכן מסרבת לאורך השנים להשקיע סכומי עתק ברכישת שחקנים להוציא מקרים בודדים ולא פעם אנשיה טענו שאין בכוונת המועדון לשלם 100 מיליון יורו עבור שחקן, אבל בהחלט נראה שעבור קיין לא תהיה לבווארים ברירה אלא לשבור את שיאי המועדון ואולי אף לפעול נגד עקרונות של מספר בכירים ואוהדים שמתנגדים להשקעה אינטנסיבית שכזו ברכישת שחקן.

השחקן היקר בהיסטוריית המועדון הוא לוקאס הרננדז שנרכש מאתלטיקו מדריד עבור 80 מיליון יורו, אחריו זהו בלם אחר - מתייס דה ליכט שנרכש ב-67 מיליון יור וגם הרכש השלישי הכי קר הוא בלם וזהו מין-ג'ה קים שנרכש מנאפולי הקיץ תמורת 50 מיליון יורו, גובה סעיף השחרור שהיה לו. שחקן ההתקפה הכי יקר בתולדות באיירן הוא לירוי סאנה שהגיע ממנצ'סטר סיטי עבור 49 מיליון יורו בקיץ 2020. יש לציין שעל חלוץ לא שילמה באיירן מינכן מעל 30 מיליון יורו, הסכום ששילמה על מריו גומז אי שם ב-2009.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הארי קיין, חלוץ טוטנהאם. Yong Teck Lim, GettyImages
באיירן לא רגילה לשלם סכומים כאלה. קיין/GettyImages, Yong Teck Lim

ההצעה האחרונה של טוטנהאם עמדה על 80 מיליון יורו "בלבד", פער מאוד גדול לעומת מה שדורשת לקבל טוטנהאם, אבל כלי התקשורת בכל זאת מעריכים שהשיחות עשויות להתקדם ובהקדם - באיירן מינכן מבינה שעליה לשלם יותר ובמקביל בטוטנהאם מבינים שבלתי אפשרי מצידם יהיה לאבד את קיין בחינם בשנה הבאה. החלוץ בשלב זה מסרב להאריך חוזה, ולאור העובדה שלא זכה בשום תואר בקריירה וזוכה לביקוש בקרב הקבוצות הגדולות בעולם, גם ניתן להניח מדוע.

לאחרונה הוזכרה גם פריז סן ז'רמן כמי שמעוניינת בקיין ונטען שאשתו הגיעה גם לעיר האורות לאחר הביקור במינכן, אבל החלוץ מצדו מעדיף לעבור לבאיירן מינכן. אם יעזוב את הפרמיירליג, ייתכן שיאבד סיכוי לעקוף את אלו שירר ולהפוך למלך שערי הפרמיירליג בכל הזמנים, אבל במינכן ככל הנראה יזכה לפחות בתואר אחד שיהיה הראשון שלו בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully