וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה מרשימה, וסמלית: טימותי וואה כיכב ב-2:2 של יובנטוס מול מילאן

שחקן הכנף הרשים מול הקבוצה בה אביו הפך לאגדה. דנילו ורוגאני כבשו, בישול ושער למאליק צ'או מנגד. 0:6 לדורטמונד על סן דייגו

תקציר: דורטמונד - סן דייגו 0:6/ספורט1

יובנטוס ערכה הבוקר (שישי) את משחק ההכנה הראשון שלה לעונת 2023/24, וסיימו אותו עם חיוך. הגברת הזקנה סיימה ב-2:2 מול היריבה המושבעת מילאן במשחק שנערך בקליפורניה, וניצחה 3:4 בפנדלים אחרי 90 דקות.

עבור הרוסונרי היה זה משחק הכנה שלישי בארצות הברית, והם נותרו ללא ניצחונות. מילאן עלתה ליתרון בדקה ה-23 מנגיחה של מאליק צ'או הצעיר, שגם בישל את השער השני לאוליבייה ז'ירו בדקה ה-39. בתווך דנילו איזן (33), ובדקה ה-48 קבע דניאלה רוגאני את תוצאת המשחק אחרי בישול של פדריקו קייזה, שהציג יכולת טובה.

המצטיין בשורות יובנטוס היא טימותי וואה, שחקן הרכש הטרי שהגיע הקיץ מליל, ורשם הופעת בכורה מוצלחת וסמלית מול הקבוצה בה אביו הפך לאגדה. וואה פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-59 אחרי שהיה פעיל ומסוכן באגף ימין.

אחרי שלא הושגה הכרעה בתום 90 דקות, ההתמודדות הוכרעה בפנדלים, ויובה ניצחה 3:4.

טימותי וואה, יובנטוס, מול רפאל לאאו, מילאן. Harry How, GettyImages
נראה מצוין. טימותי וואה מול רפאל לאאו/GettyImages, Harry How

בורוסיה דורטמונד נותרה מושלמת במשחקי ההכנה אחרי שלא התקשתה להביס 0:6 את סן דייגו לויאל במשחקה הרביעי בקדם העונה. ז'וליאן דוראנוויל בן ה-17 כבש את השער הראשון בדקה השנייה מבישול של יוסופה מוקוקו, שכבש בעצמו בדקה ה-27. במחצית השנייה הגיעו שערים של מרקו רויס (60), תומא מונייה (62), סבסטיאן האלר (68, בפנדל) ופול-פיליפ בסונג (88).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully