וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער הובסה מול סרביה והודחה ברבע גמר אליפות אירופה

הנבחרת של שרון אברהמי נכנעה 83:65 מול המארחת החזקה ונשרה למשחקי הדירוג. שחר דורון הוביל את ישראל עם 20

דריבל, 25.7: פינת כדורסל על הבעלים של הפועל ת"א והפועל ירושלים/מערכת וואלה, זיו שטיינר

נבחרת הנוער של ישראל הובסה הערב (חמישי) 83:65 מול סרביה, והודחה ברבע גמר אליפות אירופה בכדורסל עד גיל 18. הנבחרת של שרון אברהמי הרשימה בשמינית הגמר מול קרואטיה, אך המארחת שנחשבת לנבחרת החזקה הטורניר הייתה גדולה עליה והתקדמה לעבר חצי הגמר. ישראל כעת תנשור למשחקי הדירוג על מקומות 5-8. נותרו לו עוד שני משחקים, כאשר בשבת תתמודד מול יוון ולאחר מכן תפגוש את סלובניה או טורקיה.

ישראל נקלעה לפיגור דו ספרתי מוקדם ברבע הראשון, אך יצאה מההלם והקטינה ל-20:15 אחרי עשר דקות. הסרבים החזקים שמרו על יתרון יציב ואף יצרו בריחה נוספת, ועל הבאזר של המחצית קבע פאבלה ניקוליץ' 29:43 מקומי.

שחר דורון, מהמצטיינים של ישראל בטורניר, הקטין ל-53:46 עם שלשה, אך סרביה חזרה לפער דו ספרתי בתום הרבע השלישי ושמרה עליו עד לסיום ההתמודדות כשהפער בדקות האחרונות רק הולך וגדל. דורון הוביל את ישראל עם 20 נקודות, עומר מאייר ואלון מיכאלי סייעו עם 10 כ"א. אצל המנצחת בלט בוגליוב מרקוביץ' עם דאבל דאבל של 18 נקודות ו-10 ריבאונדים.

שרון אברהמי, מאמן נבחרת הנוער של ישראל. fiba.com, אתר רשמי
המסע נעצר. אברהמי/אתר רשמי, fiba.com

קלעו לנבחרת ישראל: שחר דורון 20, עומר מאייר ואלון מיכאלי 10 כ"א, עפרי נווה 7, אילי דולינסקי ואורי זיו כהן 6 כ"א, אביב קוקוטק ויואב ויטלם 3 כ"א. שותפו ולא קלעו: מקסים פילוננקו, רועי אבנרי, רועי בכר, רני בלגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully