וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "מרוצה מהשער השלישי, אבל היינו צריכים לכבוש יותר"

מאמן מכבי תל אביב סיכם את ה-0:3 על פטרוקוב: "צריכים ללמוד להרוג את המשחק מוקדם". פרץ: "צוות האימון בא עם תשוקה לכדורגל"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 0:3 על פטרוקוב במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

מכבי תל אביב עשתה הערב (חמישי) צעד משמעותי אל עבר הסיבוב הבא במוקדמות הקונפרנס ליג עם ניצחון 0:3 על פטרוקוב חנצ'שט. הצהובים הגיעו למשחק הראשון מבין שניים אחרי ה-1:6 המרשים על הפועל באר שבע ושמרו על מאזן מושלם של רובי קין על הקווים בקבוצה עם ניצחון ומקדמה חשוב לקראת המשחק השני שיערך בשבוע הבא במולדובה.

בהנחה שהצהובים ישלימו את העבודה, היריבה הבאה תהיה א.א.ק לרנקה או ז'ודינו הבלארוסית, כאשר במשחק הראשון שנערך הערב ניצחו הקפריסאים 2:3. המפגש היה משחק ביתי של ז'ודינו, אך בעקבות הסנקציות על בלארוס הוא נערך במגרש נייטרלי.

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מקדמה משמעותית. קין/אריאל שלום

המאמן רובי קין סיכם: "היו חלקים טובים, אני מרוצה מהשער השלישי כי דיברנו על הכניסה מאחור של שחקני הקישור ודור עשה את זה. לא הייתי מרוצה מהמחצית הראשונה, האנרגיה לא הייתה טובה, היינו צריכים לשחק יותר מהר. כשהיריבה משחקת עם 11 שחקנים מאחורי הכדור אתה חייב למצוא פתרונות".

קין המשיך: "היינו יכולים לכבוש יותר שערים, להרוג את המשחק יותר מוקדם. אנחנו צריכים להשתפר מול השער, ההזדמנויות הן הרגעים הגדולים של כל משחק וצריך 'להרוג אותן'. לאילון היו מצבים שהוא היה צריך לכבוש... אני מאוכזב שלא הבקענו יותר מוקדם".

המאמן התייחס גם למותה של הזמרת האגדית, בת ארצו שינייד אוקונור: "חדשות עצובות, היא הייתה אייקון באירלנד ובכל העולם. ליבי עם המשפחה והקרובים שלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דור פרץ, שחקן מכבי תל אביב חוגג. אריאל שלום
"כשכל הקבוצה ביכולת טובה כולם נהנים מזה ויכולים לכבוש". פרץ/אריאל שלום

דור פרץ שכבש את השלישי: "היכולת הייתה יכולה להיות טובה יותר. שלטנו כל המשחק, עם זאת היו איבודים לא מחויבים, טעויות שבמשחקים אחרים וגם היום יכולנו לשלם עליהן. טוב שזה נגמר ככה ועלינו ליתרון שעלינו, רוצים לשפר את הסיומת והפסים האחרונים, אבל זו התחלה טובה".

על כך שקין מבקש ממנו להצטרף להתקפה: "הלוואי שנתראיין כמה שיותר מסיבות כאלה. כשכל הקבוצה ביכולת טובה כולם נהנים מזה ויכולים לכבוש".

על האנרגיה החדשה בקבוצה: "צוות האימון בא עם תשוקה רבה למשחק ולקבוצה. הם רוצים להכניס לנו המון ידע ועקרונות חדשים, זה מתבטא במשחק שלנו ויתבטא הרבה יותר במשחקים הבאים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully