וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

90 דקות לאבו פאני: פרנצווארוש הביסה, כולל שער ביזארי

עודכן לאחרונה: 28.7.2023 / 0:02

אלופת הונגריה הביסה 0:4 את שמרוק רוברס במוקדמות הקונפרנס ליג. בכורה לזיו מורגן במדי קלוז', הפסד דרמטי לברסקי עם בוראץ, הפסד גם לחלאיילה ואברמוב עם גבאלה

מחוץ לקווים, 27.7/עריכה: זיו שטיינר

מוחמד אבו פאני השלים הערב (חמישי) 90 דקות בניצחון הקליל של פרנצווארוש 0:4 על שמרוק רוברס האירית, במסלול האלופות של הסיבוב השני במוקדמות הקונפרנס ליג. דויד שיגר כבש בדקה ה-16 את אחד השערים הביזארים של התקופה, עם בעיטה מחוץ לרחבה שפגעה בשחקן הגנה, עשתה קשה גבוהה ונחתה בין ידיו של השוער בן ה-41 אלן מאנס ונכנסה פנימה. האקוודורי כריסטיאן ראמירס כבש (32) ובישל לאדאמה טראורה (47) וברנבאש ורגה חתם (74).

* זיו מורגן ערך בכורה במדי קלוז' הרומנית ושיחק 86 דקות כבלם השמאלי בשלישייה האחורית, ב-1:1 הביתי מול אדנה דמירספור הטורקית. יפטה בטאנקור הספרדי העניק יתרון למארחת כבר בדקה השישית, אבל הקבוצה של פטריק קלייברט איזנה בזכות שער של בנז'מן סטמבולי (77).

* אוסמה חלאיילה וגלעד אברמוב ערכו את הופעת הבכורה הרשמית שלהם במדי גבאלה האזרית, שהפסידה בביתה 3:2 לאומוניה ניקוסיה בסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג. חלאיילה השלים 90 דקות ואילו אברמוב נכנס כמחליף בדקה ה-63, כאשר צמד של איוב אלאש (4 ו-62) לא הספיק למארחת מול שלושער של רומן בזוס (45, 50 ו-80 בפנדל).

* רוסלן ברסקי השלים משחק מלא בהפסד הדרמטי של בוראץ באניה לוקה הבוסנית 1:0 לאוסטריה וינה, אצלה סילבה קאני נותר על הספסל ומתן בלטקסה לא היה בסגל. האריס טבאקוביץ' הכריע בדקה הרביעית של תוספת הזמן.

* עטאא ג'אבר וקני סייף פתחו יחד בהרכב נפטצ'י באקו, שחילצה 2:2 בבוסניה אצל ז'לייזניצ'אר בזכות שער של רחמן חג'אייב בדקה ה-95. סייף ראה צהוב והוחלף בדקה ה-80, ג'אבר נותר על המגרש.

השער הביזארי במשחקה של פרנצווארוש

* איהאב גנאים ישב לראשונה על הספסל של אקטובה הקזחית, שהביסה 1:4 בחוץ את טורפדו קוטאיסי הגאורגית ויכולה כבר להיערך לסיבוב המוקדמות השלישי.

* אליאל פרץ פתח בהרכב של אפולון לימסול, שנעלה את מחנה האימונים שלה בסלובקיה עם 0:1 בהכנה על אל גראפה הקטארית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully